Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،‌ حزب رفاه ملی افغانستان طی بیانیه‌ای حمله به مرکز آموزشی در کابل را محکوم کرد. 

متن این بیانیه بدین شرح است: 

«لشکر ظلم و جهل فاجعه دیگری در غرب کابل به بار آورد و با کشتار و قتل عام فرزندان پاک و آینده‌سازان کشور سبوعیت و درنده‌خویی خود را ثابت و به نمایش گذاشت، این بار جوانان و نوجوانان که به دنبال علم و دانش بودند به خاک و خون کشیدند، در کجای آموزه‌های پیامبر رحمت نبی مکرم اسلام(ص) چنین جنایت هولناک جا دارد، در کدام قاموس بلند انسانیت چنین خون‌آشامی رقم خورده است؟ که در امارت خود‌خوانده اسلامی طالبان رقم می‌خورد؛ بدعت‌گزاران وهابی صفت طالبان که در پوشش داعش دست به هر جنایت هولناک و غیرانسانی می‌زنند بدانند که دست انتقام الهی از آستین ملت مسلمان افغانستان بیرون خواهد شد و شما تفاله‌های استکبار جهانی را به زباله‌دان تاریخ خواهد سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حزب رفاه ملی افغانستان جنایت تروریستی طالبان رادیکال که در پوشش گروه تکفیری داعش فعالیت دارند را به شدت محکوم نموده و آن را تقبیح و نکوهش می‌نماید و اعلام می‌دارد شهادت نوجوانان دانش آموز بی‌گناه اراده‌ی ما را مصمم‌تر از گذشته در مبارزه با تروریست‌ها نموده و تا محو ظلم و تبعیض و جنایت از پای نخواهیم نشست، حزب رفاه ملی افغانستان همراه با مردم غیور، شجاع و عزت‌مند افغانستان انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده این عزیزان و سایر شهدای کشور را از مزدوران استکبار جهانی و گروه‌های تروریستی خواهند گرفت.

حزب رفاه ملی افغانستان از رئیس جمهور محترم اسلامی افغانستان جناب آقای داکتر محمد اشرف غنی می‌خواهد مردم مظلوم خویش را در این شرایط سخت دریابد و به پروسه صلح با طالبان توجه نکند، صلحی که دولت و مردم افغانستان می‌خواهد طالبان پاسخ‌گوی آن نخواهد بود جزء اتلاف وقت و حرافی و بازی با کلمات، طالبان ایده‌ای برای صلح ندارند، لذا خواهان عزیمت هیئت صلح افغانستان از دوحه قطر به کابل هستیم.

جواب طالبان را قوای مسلح و اردوی غیرتمند افغانستان در سنگرهای دفاع باید بدهند نه در پشت میز مذاکره، طالبان به دستور خارجی‌ها کار می‌کنند اراده‌ای برای صلح ندارند.

والسلام

حزب رفاه ملی افغانستان»

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان طالبان حزب رفاه ملی افغانستان حزب رفاه ملی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل

وزارت صنعت و تجارت افغانستان از برگزاری نمایشگاه تجاری مشترک با قزاقستان در ادامه برگزاری نمایشگاه‌های ملی و بین المللی با هدف بازاریابی محصولات داخلی در شهر کابل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالسلام جواد آخندزاده» سخنگوی وزارت صنعت و تجارت افغانستان اعلام کرد «این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه‌های بین‌المللی قزاق – افغان با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و دولتی افغانستان در شهر کابل برگزار می‌شود».

وی گفت در این نمایشگاه محصولات و تولیدات افغانستان و قزاقستان در بخش‌های مختلف به مدت دو روز به نمایش گذاشته می‌شود.

«محمد صابر لطیفی» رئیس مرکز نمایشگاه‌ بین المللی افغانستان اظهار داشت: «در این نمایشگاه بیشتر محصولات و فرآورده‌هایی عرضه و معرفی می‌شوند که ما می‌خواهیم به قزاقستان صادر کنیم و همچنین آن دسته محصولاتی که شرکت‌های افغان می‌خواهند به دیگر کشورهای آسیای مرکزی صادر کنند شامل خشکبار، فرآورده‌های معدنی و برخی خدمات اقتصادی و تجاری افغانستان به نمایش گذاشته خواهد شد».

گفته می‌شود در این نمایشگاه 40 شرکت بزرگ از قزاقستان و 40 شرکت بزرگ افغانستانی حضور دارند که محصولات و تولیدات‌شان را در 25 و 26 آوریل عرضه و معرفی می‌کنند و تفاهم‌نامه‌های گوناگونی نیز برای داد و ستد میان این شرکت‌ها به امضا می‌رسد.

افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کندطالبان از فهرست سازمان‌های ممنوعه قزاقستان حذف شد

برخی کارشناسان افغان حضور و مشارکت در نمایشگاه‌‌های بین المللی را مسیری مناسب برای بازاریابی تولیدات داخلی و توسعه صادرات می‌دانند.

هیئت حاکمه افغانستان نیز با همکاری بخش خصوصی، نمایشگاه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را فرصتی برای ارائه تولیدات داخلی افغانستان و جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌داند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • کابل: از مبارزه حق طلبانه مردم فلسطین حمایت می‌کنیم
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • هیئت بلندپایه ‎ترکمنستان وارد کابل شد
  • چین:گشایش کریدور «واخان» با افغانستان را بررسی می‌کنیم
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل