Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:59:10 GMT

بمب میلان؛ جانشین زلاتان از پاریس می آید

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۲۰۳

بمب میلان؛ جانشین زلاتان از پاریس می آید

میلان قصد دارد زمستان امسال مائورو ایکاردی را به صورت قرضی جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، آینده مائورو ایکاردی می تواند دور از پاریس و در میلان رقم بخورد.

ستاره آرژانتینی که زمانی محبوب ترین بازیکن میان اینتری ها بود، تابستان گذشته پس از ناملایمتی ها از سوی سران اینتر و آنتونیو کونته، قرضی به پی اس جی پیوست و امسال قراردادش دائمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایکاردی در پی اس جی خوب و موفق عمل کرده ولی از 3 هفته پیش به دلیل مصدومیت به دور از میادین است. در ایتالیا شایعاتی شنیده می شود مبنی بر اینکه ممکن است او زمستان راهی میلان شود.

 

 

 

 

میلان شروعی فوق العاده در سری آ داشته و در حال حاضر صدرنشین سری آ محسوب می شود. خوشبین ترین هوادار میلان هم تصور نداشت تیمش چنین نتایجی در شروع فصل کسب کند. میلان تیمی جوان با رهبری ستاره پا به سن گذاشته یعنی زلاتان ابراهیموویچ است که پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد و احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد.

 

 

 

 

هدف میلان در ابتدا کسب سهمیه بود ولی حالا جاه طلبی های بیشتری دارد. به همین منظور سران باشگاه در اندیشه جذب قرضی مائورو ایکاردی با بند خرید هستند و می خواهند او را جانشین زلاتان کنند.

خانواده ایکاردی و همسر و فرزندانش در میلان مستقر هستند و او بی میل به بازگشت نیست. برای ایکاردی دیگر جایی در اینتر وجود ندارد و میلان به نوعی می تواند نقطه بازگشت او به اوج باشد.

 

 

آث میلان زلاتان ابراهیموویچ مائورو ایکاردی اینتر میلان پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان زلاتان ابراهیموویچ مائورو ایکاردی اینتر میلان پاری سن ژرمن مائورو ایکاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

به گزارش طرفداری، اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر تازه دارد راه می افتد! شانس قهرمانی اینتر در سری آ: 99.9 درصد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار میلان ۱ - اینتر ۲
  • خلاصه بازی میلان 1-2 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • گل فیکایو توموری به اینتر (میلان 1-2 اینتر)
  • گل مارکوس تورام به میلان (میلان 0-2 اینتر)
  • گل فرانچسکو آچربی به میلان (میلان 0-1 اینتر)
  • استفانو پیولی پایان فصل از میلان جدا می‌شود؛ جانشین پیولی انتخاب شد
  • میلان جانشین پیولی را انتخاب کرد: مربی سابق رئال
  • ویدیوی باشگاه اینتر به مناسبت تقابل با میلان / فیلم