Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@05:49:17 GMT

خانواده‌ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۲۰۶

خانواده‌ها شریک یادگیری در شرایط کرونا باشند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، افشار بهمنی در این باره اظهار کرد: راهنمای برنامه‌ریزی درسی در شرایط شیوع ویروس کرونا به مدیران و هنرآموزان توصیه کرده که برای مدیریت بهتر محتوای آموزشی برای دروس پایه و شایستگی‌های غیر فنی در دل هر پودمان یک سری محتوا مانند برخی نرم افزارها و دروس دانش‌محور قابلیت ارائه به صورت مجازی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک هیچ روشی نمی‌تواند جایگزین آموزش حضوری و تعاملی در کارگاه‌های آموزشی شود، اما این تجربه جدیدی است.

وی ادامه داد: در این راهنما همه‌ی عناصر برنامه درسی مورد توجه قرار گرفته و براساس رشته‌های پیشنهاد شده در شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش توصیه‌هایی به خانواده‌ها شده تا بتوانند نقش شریک یادگیری را ایفا کنند.

بهمنی ادامه داد: همچنین در راهنمای برنامه درسی دانش‌آموزان اطلاعاتی گنجانده شده که مشاغل فنی و حرفه‌ای و کاردانش به عنوان مشاغل خانگی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شناسایی شده را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد.

وی اظهار کرد: در راهنمای برنامه درسی هنرجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا توصیه‌هایی نیز برای خانواده‌ها در خصوص نرم‌افزارها و رسانه‌های دیداری و شنیداری که نقش تکمیلی در آموزش دارند، پیش‌بینی شده است یعنی برای هر رشته یک سری نرم افزار نیاز است که خانواده‌ها در جریان باشند اگر هنرجویی بخواهد در منزل کار کند از کدام نرم‌افزارها استفاده کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری آموزش فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: راهنمای برنامه درسی هنرجویان در شرایط شیوع ویروس کرونا به معرفی منابع اطلاعاتی پشتیبان نیز توجه کرده است، از این رو فیلم‌های آموزشی بسیاری در شبکه ملی رشد به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی رسمی و مستند بارگذاری شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078622 برچسب‌ها دانش‌آموزان کرونا ویروس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا دانش آموزان کرونا ویروس راهنمای برنامه برنامه درسی خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی

ظرفیت‌های بالای همکاری در حوزه‌های مهم انرژی، کشاورزی، کریدورهای حمل ونقل و امکان رشد مبادلات تجاری به سالانه ۱۰ میلیارد دلار، ایران و پاکستان را به دو شریک مهم استراتژیک تبدیل کرده و سفر اخیر رئیس جمهور از این رو بسیار مهم و موثر است. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- پاکستان، شریک استراتژیک/ فرصت 10 میلیارد دلاری برای ایران 

2- سحر دانشور: حوزه زنان رسانه ندارد! 

3-معامله انجام شد؛ استقلال و پرسپولیس رسماً فروخته شدند 

4-علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۱ / شریک شرقی ۱۰ میلیاردی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید