Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاکی روز دوشنبه در آئین کلنگ زنی این پروژه ها گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط سخت مالی به وجود آمده همچنان بر آن هستیم تا به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، پروژه های جدیدی در شهر تعریف و اجرا شود.

یوسف توسلی افزود: پروژه های خیابان های ۱۶ متری شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ،  ۳۰ متری امام رضا(ع)،  ۱۶متری ستایش، ۲۴  متری شهید محمد احمدی و اجرای کف سازی پاساژ واقع در بازار از جمله طرح‌هایی بود که امروز یوسط شهرداری کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به اعتبار ۲۳میلیارد ریالی این پروژه ها اضافه کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها بتوانیم با قوت و سرعت بیشتری مسیر توسعه و پیشرفت را در کاکی ادامه دهیم.

شهرکاکی شهرستان دشتی با ۱۲ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر شهرستان دشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دشتی بوشهر شهرستان دشتی اخبار کنکور پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد

سیدکمال‌الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این آیین که به طور همزمان در محوطه دبیرستان دخترانه سید یونس اردبیلی برگزار شد، گفت: احداث این واحد‌های آموزشی در راستای تامین نیاز فوری و برای جبران کسری سرانه آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان آغاز شده است.

او افزود: انتظار داریم که وزارت آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات سرانه فضای آموزشی در شهر اردبیل رقم مناسبی از محل اعتبارات ملی اختصاص دهد و مسئولان استان نیز تلاش دارند تا از ظرفیت قانون بودجه در قالب اجرای طرح مولدسازی در کنار اقدام خیرین مدرسه‌ساز استفاده کنند.

میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از ابتدای سال ۱۴۰۳ به صورت هفتگی یا ماهانه مدارس تکمیل شده افتتاح و یا عملیات اجرایی مدارس جدید برای جبران کسری فضای آموزشی آغاز خواهد شد.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این آیین گفت: این پنج باب مدرسه با زیربنای ۲ هزار و ۴۱۰ متر مربع در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

بهزاد محمدی خلفلو افزود: در سال جدید از محل اعتبارات تخریب و بازسازی سازمان نوسازی مدارس کشور عملیات احداث پنج باب مدرسه دیگر آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: علاوه بر این، عملیات اجرایی ۲ باب مدرسه ۶ کلاسه دیگر نیز در شهرک نیروی انتظامی و الهیه اردبیل نیز بعد از عید شروع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در ۱۴۰۳
  • ۲۵ طرح عمران روستایی در بخش مرکزی شهرستان بوشهر اجرایی شد
  • کارنامه مترو تهران در سال ۱۴۰۲/ افتتاح ۱۰ ایستگاه، ۴ ورودی
  • ️آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در اراک کلید خورد
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیرو‌های مسلح در شیراز آغاز شد
  • عملیات اجرایی پروژه ۳۰۰ واحدی نیروهای مسلح در شیراز آغاز شد
  • آغاز عملیات ساماندهی و بهسازی بوستان نماز