Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:45:44 GMT

شعبه ۱۰ تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۲۵۲

شعبه ۱۰ تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی روز دوشنبه در آیین افتتاح شعبه ۱۰ تجدید نظر استان، ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه در دادگاه‌های تجدید نظر با مشکلات افزایش ورودی پرونده مواجه بودیم که با افتتاح شعبه ۱۰ تجدید نظر شاهد تسریع در رسیدگی و کاهش زمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهار دادسرای حوزه‌های قضایی سلطانیه، ایجرود، طارم و ماه‌نشان حذف شده است، افزود: پرونده‌های این حوزه‌ها برای رسیدگی به مرکز استان ارسال می‌شود که تراکم کاری و افزایش ورودی پرونده دادگاه‌های تجدید نظر استان از این حیث است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان عملکرد و وضعیت دادگاه‌های تجدید نظر استان زنجان را خوب دانست و گفت: به لحاظ تخصصی بودن و نبود عقب‌ماندگی در رسیدگی به پرونده‌ها وضعیت خوب است.

صادقی‌نیارکی با اشاره افتتاح شعبه جدید تصریح کرد: هدف از فعال کردن این شعبه در حقیقت کمک به سایر شعب تجدید نظر استان است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه دقت در رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کمک به اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: انتظار ما از شعب تجدید نظر استان این است که ضمن تسریع در رسیدگی‌ها، دقت را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 5056722

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری زنجان دادگاه تجدید نظر اسماعیل صادقی نیارکی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری تجدید نظر استان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مرضیه یونسی افزود: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان فامنین به پرونده قاچاق کالا شامل چهار هزار و ۸۰۰ عدد دستمال جادویی و ۵۲۸ ست دستمال آشپزخانه به ارزش یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او تأکید کرد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق، متهم را معادل ارزش کالا به پرداخت یک میلیارد و۴۴۰ میلیون ریال جریمه و در مجموع به پرداخت ۲میلیارد و ۸۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو