Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:20:10 GMT

آبرسانی به هشت روستای محروم هرمزگان انجام شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۴۱۰

آبرسانی به هشت روستای محروم هرمزگان انجام شد

سهرابی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای این طرح آبرسانی افزود: برای اجرای این طرح افزون بر ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارت قرارگاه پیشرفت سپاه امام سجاد(ع) و یک موسسه خیریه از تهران هزینه شد.
وی بیان داشت: با اجرای این طرح روستاهای «چک چک»، «گدارشاه» و «سردره» دهستان کوهشاه احمدی حاجی‌آباد، «سرکهنان» و «درپهن» بخش سندرک میناب و «گاکش»، «سرزه چارکان» و «زمین تومان» بشاگرد از نعمت آب سالم بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول اظهارداشت: در این مرحله ساخت مخزن و ۳۰ کیلومتر لوله‌گذاری از چشمه تا مخزن و از مخزن به داخل روستا و درب منازل انجام شده است.
سهرابی یادآورشد: یکی از برنامه‌های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان آبرسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار استان است.
وی افزود: در این طرح هفت روستا انتخاب و هدف گذاری  شد و با بسیج امکانات توانستیم به این مناطق آبرسانی کنیم 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آب و فاضلاب توسعه روستایی هرمزگان محرومیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آب و فاضلاب توسعه روستایی هرمزگان محرومیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آب و فاضلاب توسعه روستایی هرمزگان محرومیت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا
  • بهره مندی ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار