Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازی پشت درهای بسته و بدون حضور اهالی رسانه و هواداران برگزار شد.

پرسپولیس از ساعت 15:35 امروز در ورزشگاه کاظمی به مصاف ملوان انزلی رفت و با 3 گل پیروز شد.

به گزارش طرفداری، نیمه اول این بازی با تک گل امید عالیشاه از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 33 به سود پرسپولیس تمام شد.

در دقایق 82 و 2+90 امیر روستایی و بشار رسن که در نیمه دوم به زمین آمده بودند، دو گل دیگر به ثمر رساندند تا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا حریف دسته یکی خود را با نتیجه سه بر صفر شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بخوانید:

ملاقات پرسپولیس و ملوان / گزارش تصویری

تقدیر ملوانی ها از سید جلال حسینی

ترکیب پرسپولیس برای دیدار دوستانه مقابل ملوان اعلام شد

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین را از دست داد

مسی به علت مصدومیت در اردوی تیم ملی آرژانتین نیز حضور نخواهد داشت. در حقیقت هر چند که فدراسیون فوتبال آرژانتین هنوز بیانیه رسمی را در این زمینه ارائه نکرده اما قطعا مسی در مقابل ال سالوادور و کاستاریکا غایب خواهد بود و نمی تواند تیمش را در بازیهای آماده سازی برای کوپا آمریکا همراهی کند. 

مسی در بازی اینتر میامی و نشویل در کاپ قهرمانان کونکاکاف دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در اردوی تیم ملی آرژانتین حضور نخواهد داشت.  در حال حاضر هدف مسی این است که با آمادگی کامل به بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی کاپ قهرمانان کونکاکاف مقابل مونتری برسد. 

آرژانتین در روز 22 مارس در ورزشگاه لینکلن فایننشال فیلد مقابل ال سالوادور در فیلادلفیا بازی می کند و چهار روز بعد از آن در لس آنجلس به مصاف کاستاریکا می رود تا خودش را برای کوپا آمریکا در تابستان آماده کند.

پائولو دیبالا نیز دچار مصدومیت شده است و دیگر غایب لیست لیونل اسکالونی خواهد بود.  از سویی لیساندرو مارتینز با وجود مصدومیت در لیست تیم ملی آرژانتین قرار گرفته و باید دید که در چه شرایطی به اردو می رسد. نیکولاس والنتینی از بوکا جونیورز نیز به واسطه مصدومیت مارکوس سنسی در لیست قرار گرفته بود. 

دیگر خبرها

  • رسمی: مسی بازی‌های دوستانه آرژانتین را از دست داد
  • یک بازی برای اثبات برتری: من قوی‌ترم!
  • کنایه سید جلال به استقلال پس از برتری مقابل پیکان
  • قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس انجام شد
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل هوادار با گل ثانیه ۴۴
  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • هفته بیست و یکم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  • مسی دو بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین را از دست داد
  • دوستانه حساب است، اوسمار و تجربه برد پیکان!