Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:19:23 GMT

چالش‌های ویراستاری امروز ایران

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۴۹۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت 517 MB

او سال‌هاست به ویراستاری می‌پردازد و احمد سمیعی گیلانی را مهم‌ترین استاد خود می‌داند.افزون بر این، چندسالی است در دانشگاه‌های جورج تاون و مریلند آمریکا، به تدریس ادبیات فارسی معاصر مشغول است. در برنامه «تجربه ایرانی»، با او درباره چالش‌های ویراستاری امروز ایران و همچنین ویژگی‌های تدریس ادبیات فارسی در دانشگاه‌های آمریکا گفت‌وگو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها توسعه ایران تجربه ایرانی ایران پروندهٔ خبری ویدیوژورنال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توسعه ایران تجربه ایرانی ایران توسعه ایران تجربه ایرانی ایران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

این نشست با حضور محمدمهدی جوکار رئیس مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدجواد فرهنگ مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و جمعی از رؤسای دانشکده‌ها، مدیران بین‌الملل و مسئولان آموزش زبان فارسی واحد‌های دانشگاهی سراسر کشور با هدف تبیین دستورالعمل ابلاغ شده جدید مرکز آموزش زبان فارسی، راهبری امور آموزشی و هم‌اندیشی پیرامون برنامه‌های آینده مرکز در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • آمریکا دیگر اعجوبه‌ای مثل مسی را نخواهد دید
  • ثروتی به نام زبان فارسی + فیلم
  • راه‌ اندازی پایگاه ملی عطارشناسی در مشهد
  • دهمین‌جلسه درس‌گفتارهای «سعدی‌خوانی» برگزار می‌شود
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در تجاوز به ایران
  • بزرگداشت روز سعدی با حضور قدمعلی سَرّامی در دهمین سعدی‌خوانی
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران