Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: تصمیم باشگاه بر این قرار گرفت که پرونده اینیگو را با توجه به مطالبه‌ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرعلی حسینی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیارانش اظهار داشت: تصمیم باشگاه بر این قرار گرفت که پرونده اینیگو را با توجه به مطالبه‌ای که دارد از چرخه رسیدگی در دادگاه داوری ورزش خارج سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب اقدامات برای رسیدگی به استیناف‌خواهی در CAS در مورد پرونده‌های آقایان کالدرون و خوآکین دنبال می‌شود.

  وی درباره روند اقدام‌های انجام شده، ادامه داد: لوایح باشگاه پرسپولیس در مورد آقای کالدرون و دو دستیار ایشان توسط بخش بین‌الملل و حقوقی باشگاه، تنظیم و در تاریخ ۲۲ اَمرداد با رعایت موازین، ارسال شد که در نهایت بدون وارد شدن ایراد شکلی، از سوی دادگاه داوری ورزش پذیرفته و ثبت گردید.   مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مرحله بعدی باید برای پرونده‌ها داور انتخاب می‌شد. در نهایت از طرف دادگاه داوری ورزش اعلام شد که در صورت موافقت طرفین با توجه به تشابه پرونده‌ها، هر سه مورد توسط یک داور بررسی شود که مورد موافقت ما و آقای کالدرون و دستیاران ایشان بود. به این ترتیب، پس از واریز هزینه از سوی باشگاه پرسپولیس ، رییس دایره استیناف دادگاه داوری ورزش، داور پرونده را معرفی کرد که از سوی هیچ یک از طرفین ایرادی به وی وارد نشد. داور تعیین شده نیز، با پر کردن فرم‌ها، پرونده‌ها را پذیرفت.   البته در مرحله واریز هزینه‌های دادرسی، بنا بر تصمیم باشگاه قرار شد مطالبه حدود ۷۰ هزار دلاری آقای اینیگو با توجه به میزان آن و همچنین اسناد مالی باشگاه، خارج از پروسه CAS پرداخت شود.   به این ترتیب برای دو مورد دیگر هزینه‌ها پرداخت شد تا پرونده مذکور از دستور کار خارج شود.    بر این اساس وکیل آقای اینیگو روز ۲۲مهر، نامه ای را ارسال کرد و خواهان آن شد که مطالبات موکلش تا ۲۲ آبان پرداخت شود و شماره حسابی را هم در این نامه معرفی نمود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دادگاه داوری ورزش باشگاه پرسپولیس پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به 300 میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد.

بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • سیدحسین در دادسرا فرهنگ و رسانه
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • مطالبه ۱۳۶ مشهدی در دیدار مردمی رسیدگی شد
  • حسینی: نمی‌توانیم از موقعیت‌های ۶۰ یا ۷۰ درصدی‌مان بهره بریم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • تحقق صلح و سازش در ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه با همت اعضای شورای حل اختلاف اهواز
  • توضیحات بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس
  • صلح و سازش ۱۱ فقره پرونده مطالبه وجه در اهواز