Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به 99/06/31 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه "ما" که منتشره در سامانه اطلاع رسانی ناشران، سود خالص هر سهم شرکت بیمه "ما" تا پایان شهریور ماه 1605 ریال رقم خورده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری بورس24 بر اساس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای 6 ماهه منتهی به 99/06/31 (حسابرسی نشده) شرکت بیمه "ما" که در سامانه اطلاع رسانی ناشران منتشر گردیده است، سود خالص هر سهم شرکت بیمه "ما" تا پایان شهریور ماه 1605 ریال رقم خورده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از 281% و نسبت به سال 98 بیش از 209% رشد داشته است و این در حالی است که پیش بینی می شود روند درآمدهای سرمایه گذاری بعد از افت ناشی از سقوط شاخص کل بورس به مرزهای 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

400.000 واحد در یکی دو ماه اخیر مجددا مسیری صعودی را در پیش گیرد.
با توجه به سود خالص شناسایی شده هر سهم به میزان 1605 ریال برای شش ماهه ابتدای سال 99، شاخص EPS (ttm) برای دوره یکساله گذشته منتهی به 99/06/31 با احتساب سرمایه 4000 میلیارد ریالی به رقم 639 ریال ارتقا پیدا کرده که با توجه به قیمت پایانی 6260 ریال برای هر سهم شرکت بیمه "ما" در تاریخ 99/07/30، باعث کاهش P/E شرکت به زیر 10 گردیده که نسبت به P/E بازار و صنعت بیمه از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است ، لذا همین امر دلیلی است بر سودآوری و بازدهی مناسب شرکت و همچنین ارزندگی سهام شرکت بیمه "ما" که همیشه موفق به جلب نظر سرمایه گذاران گردیده است.
پیاده سازی فرآیند بهینه سازی پرتفوی سرمایه گذاری و هدایت و تمرکز سرمایه گذاری ها از بخش کم بازده به بخش پر بازده و بخصوص بازار سهام باعث افزایش قابل توجه درآمدهای سرمایه گذاری گردیده که بیش از کل برنامه سال 99 بوده و در ادامه سال نیز ادامه پیدا خواهد کرد.
از جمله برنامه های شرکت بیمه "ما" که از سال گذشته آغاز و در سال جاری نیز به شکل مطلوب ادامه یافته، تلاش برای حفظ جایگاه واقعی ارزش، نقدشوندگی و شناوری سهام شرکت به منظور صیانت از حقوق و منافع سهامداران و افزایش هر چه بیشتر رضایت مندی ایشان است که این برنامه با اختصاص بودجه مناسب و در چارچوب صندوق اختصاصی بازارگردانی همچنان تقویت شده و با روندی مثبت ادامه خواهد یافت.
در 6 ماه ابتدای سال بازده پرتفوی سرمایه گذاری به نحو مطلوبی بالاتر از بازده بازار و سایر نهادهای سرمایه گذاری در بازار بوده و این نشاندهنده عملکرد بهینه شرکت در بخش سرمایه گذاری است. با توجه به عملکرد 6 ماهه سرمایه گذاری و با در نظر داشتن پرتفوی بهینه سرمایه گذاری، وضعیت موجود و برنامه های آتی، پیش بینی می شود که تا پایان سال رکوردهای بی نظیری را در بخش سرمایه گذاری شاهد باشیم.
طی شش ماهه ابتدای سال 99 در عملیات بیمه ای نیز شرکت عملکرد درخشانی داشته و درآمد حاصل از حق بیمه با 55% افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 6489 میلیارد ریال بالغ گردیده است و ضریب خسارت کمتر از 70 نشان از مدیریت بهینه ریسک و تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک در پرتفوی بیمه ای دارد، همچنین با توجه به ثبت سرمایه 4000 میلیارد ریالی در تاریخ 99/07/06 اقدامات لازم در خصوص اخذ مجوز قبولی اتکایی آغاز گردیده است.
عملکرد شش ماهه ابتدای سال 99 و برنامه های توسعه ای شرکت برای ارائه محصولات جدید و تداوم سودآوری از محل فعالیتهای بیمه ای و سرمایه گذاری طی سالهای آتی همگی بشارت از جایگاه ویژه فعلی و آینده روشن این شرکت در صنعت بیمه دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری ابتدای سال 99 شرکت بیمه شش ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس

رئیس پلیس فتا مازندران از شناسایی و دستگیر فردی که با وعده دادن سوددهی از طریق سرمایه گذاری در بازار فارکس اقدام به کلاهبرداری از ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سامع خورشاد روز پنجشنبه افزود: در پی مراجعات هموطنان کل کشور به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری و دریافت سود به صورت سرمایه گذاری در بازار فارکس از یک فرد نامعلوم موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکیان در اظهارات خود عنوان کردند چند وقت پیش در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری در بازار فارکس فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتمادمان جمعآ به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم.

رئیس پلیس فتا مازندران تصریح کرد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن استان شمالی کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان مازندران منتقل شد.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شد لب به سخن گشود و به کلاهبرداری از حساب ۶۰ نفر به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد.

دیگر خبرها

  • بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستگیری کلاهبردار ۵۰۰ میلیاردریالی سرمایه‌گذاری در بازار فارکس
  • بیمه تکافل چه تمایزی با دیگر بیمه‌های بازرگانی دارد؟
  • نگاهی به عملکرد درخشان لامین یامال در دیدار اسپانیا و برزیل / فیلم
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • رشد۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری در احیا معادن راکد استان زنجان
  • رتبه بندی شرکت‌ های بیمه ای بزودی اجرایی می شود
  • توفیقات بیمه دی با اهمیت بخشی به سرمایه‌ی انسانی