Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@07:09:41 GMT

پیدا شدن سکه‌های زیرخاکی در شهرری

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۶۳۴

پیدا شدن سکه‌های زیرخاکی در شهرری

غلامرضا نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرری با اشاره به پیدا شدن سکه‌های قدیمی در آرامستان ابن بابویه اظهار کرد: دو نفر حفار قبر در آرامستان ابن بابویه شهرری در تاریخ بیستم شهریور ماه سال جاری هنگام دفن جنازه، یک کوزه پیدا می‌کنند که داخلش مقداری سکه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این دو نفر سکه‌ها را خارج کرده و بین خود تقسیم می‌کنند که نفر اول سکه‌ها را برداشته و از قبرستان خارج می‌شود و نفر دوم سکه‌ها را در محلی نگهداری می‌کند اما بنا به اظهارات فعلی خودش از کار خود پشیمان و دچار عذاب وجدان شده و این موضوع را به متولی ابن بابویه و کلانتری اطلاع می‌دهد.

دادستان شهرستان ری با بیان اینکه قدمت سکه‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: تعداد سکه‌هایی که نفر دوم تحویل داده ۱۳۰ عدد است که ابتدا پلمب و تحویل کلانتری شده تا در ادامه برای کارشناسی قدمت دقیق سکه‌ها به میراث فرهنگی تحویل شود. 

نوفرستی در پایان تأکید کرد: دستور قضایی برای شناسایی فرد اول که با نصف سکه های پیدا شده، متواری بوده صادر شده است. 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرستان ری طلا دادستان سکه های زیرخاکی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری سکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافران قبل از سفر از وضعیت جوی و جاده‌ها اطمینان پیدا کنند

در سومین اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمده است: با توجه به آغاز موج اول سفر‌های نوروزی ۱۴۰۳، در شرایط ویژه آب وهوایی کشور از مسافران تقاضا می‌شود پیش از سفر از مناسب بودن شرایط آب وهوا و جاده‌ها در مسیر و مقصد اطمینان حاصل کنند و تجهیزات لازم متناسب با شرایط جوی را به همراه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری میراث و گردشگری

دیگر خبرها