Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اردبیل مقرر شد با توجه به وجود تعطیلی در هفته آتی به‌مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، از روز دوشنبه آینده، مراکز اقامتی و گردشگری شهرستان اردبیل به‌مدت ۴ روز تعطیل گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در شرایط فعلی شیوع کرونا هیچ علاقه‌ای برای حضور مسافر و گردشگر از سایر شهرستان‌ها و استان‌ها در شهرستان اردبیل نداریم.

فعالیت تالارها با ۳۰ درصد ظرفیت

فرماندار اردبیل ادامه داد: همچنین مقرر شد تالارها با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تحت نظارت مرکز بهداشت شهرستان اردبیل و اتحادیه مربوطه فعالیت کنند.

امامی یگانه بیان کرد: برای به راه انداختن کارناوال‌های عروسی در سطح شهرستان اردبیل مجوزی صادر نمی‌شود.

ارایه خدمات فقط به افراد دارای ماسک

وی تصریح کرد: همچنین ارایه خدمات در دستگاه‌های دولتی و مراکز خدماتی، حتما برای افراد استفاده کننده از ماسک میسر خواهد بود.

فرماندار اردبیل افزود: با اصناف و مراکزی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد شده وحتی این مراکز پلمب خواهند شد.

امامی یگانه گفت: از مردم درخواست می‌کنیم مراسم تشییع درگذشتگان خود را صرفا با اعضای درجه یک خانواده و تعداد محدود و رعایت فاصله و استفاده از ماسک برگزار نمایند.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۸۸/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرماندار اردبیل مسعود امامی یگانه ماسک تالار تعطیلی شهرستان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین

 مدیر امور موزه‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: کاخ عالی‌قاپو اصفهان فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین به‌دلیل نصب حفاظ‌های شیشه‌ای تعطیل است.


ساغر حمیدی با بیان اینکه این عملیات از عصر امروز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد، افزود: حفاظ‌های شیشه‌ای در راه‌پله‌های شاهی کاخ عالی قاپو و به‌منظور حفاظت از دیوارنگاره‌های این عمارت، نصب خواهد شد.


او  با بیان اینکه مرمت راه‌پله‌های شاهی کاخ عالی قاپو از دی سال گذشته آغاز شده است، ادامه داد: عملیات مرمت این مجموعه همزمان با فعالیت ستاد نوروزی به‌طور موقت تعطیل شد.


کاخ عالی قاپو یکی از مهمترین بنا‌های تاریخی و گردشگری اصفهان است.


این کاخ  ورودی دولتخانه صفوی بوده که در ضلع غربی میدان نقش جهان و روبه‌روی مسجد شیخ لطف الله  قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی