Web Analytics Made Easy - Statcounter

اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران هنوز نتوانسته تاییدیه رسمی فیفا را به همراه داشته باشد. اساسنامه ای که گویا 4 ایراد بزرگ توسط فیفا به آن گرفته شده است.

به گزارش طرفداری، فدراسیون فوتبال ایران پس از حدودا 8، 9 ماهی که درگیر گرفتن تاییدیه اساسنامه است هنوز موفق به رفع موانع موجود نشد تا کماکان موضوعاتی همچون انتخابات رئیس فدراسیون فوتبال برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان اما آخرین بررسی فیفا از اساسنامه ایران 4 ایراد بزرگ در پی داشت. ایراداتی که یکی از آنها به فوتبال بانوان بر می گشت. ناظران فدراسیون جهانی فوتبال مطابق با اساسنامه ای که تنظیم شده است اثری از هیچ یک از بانوان درگیر فوتبال ندیدند و به همین دلیل در انتظار روشن شدن این ابهام هستند.

آنها معتقدند در مجمع فدراسیون فوتبال که همه انتخابات مهم به وسیله حاضران در آن انجام می شود هیچ بانوی فوتبالیستی دیده نمی شودو همان طور که نماینده بازیکنان، کاپیتان تیم ملی و ... از فوتبال آقایان در این مجمع حضور دارند باید از فوتبال بانوان نیز نماینده بازیکنان، نماینده مربیان و ... حضور داشته باشند تا در انتخابات دخیل باشند.

در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران ایرادهای موجود در اساسنامه را برطرف کنند می توانند با اعلام تاریخ به مجمع، انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را برگزار کنند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است

احمد جولائی پژوهشگر و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: این روزها بیشتر درگیر تدریس و کارهای دانشگاهی در عرصه ادبیات نمایشی و نمایشنامه نویسی هستم.

وی با اشاره به اینکه برای راه اندازی اندیشکده تعزیه، ساختمانی تهیه شده، گفت: این ساختمان هبه است، از این روز در انتظار دریافت مجوزهای لازم از سوی وزیر فرهنگ برای راه اندازی و تهیه اساسنامه هستیم. در صورتی که این مراحل طی شود مکان اندیشکده در اختیار دوستان برای فعالیت پژوهشی در عرصه تعزیه قرار می‌گیرد.

جولائی همچنین توضیح داد: مکان این اندیشکده در استان بوشهر است و به لحاظ جغرافیایی 5 ساعت با استان‌های خوزستان، فارس، کهگیلویه و هرمزگان فاصله دارد .

دبیر ادوار جشنواره آیینی سنتی با اشاره به اینکه این مجموعه می‌تواند پشتوانه پژوهشی برای کارهای دانشگاهی و ارتباط با دانشگاه‌ها باشد، گفت: اساتید و پژوهشگران سی تا چهل دانشگاه می‌توانند کارهای پژوهشی‌شان را به ما منتقل کنند ، اساتید دانشگاه‌های بزرگ حتی تهران نیز با ما درارتباط خواهند بود که این خود مایه دلگرمی است تا بتوانیم به خوبی کار را جلو ببریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/ اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • اندیشکده تعزیه راه اندازی می‌شود/اساسنامه منتظر تایید وزیر فرهنگ است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد