Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله امان‌الهی گفت:کشتی ورزش اول کشورمان محسوب می شود لذا باید نگاه به این ورزش متفاوت باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  امان‌الهی روز دوشنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان که با حضور سید جلال عسکری دبیرفدراسیون کشتی برگزارشده بود ، اظهار کرد: کشتی ورزش اول کشورمان است و همه به این موضوع اذعان دارند، بنابراین باید نگاه به کشتی متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه ورزش کشتی ریشه در فرهنگ ایران دارد ،افزود: در این رشته بحث جایگاه کشورمان در دنیا، جایگاه کشتی لرستان در ایران و... مطرح نیست بلکه مباحثی فراتر از مدال و قهرمانی‌ها مهم است که ریشه در فرهنگ ما دارد.

امان‌الهی با بیان اینکه ارزش های اخلاقی خاصی بر کشتی کشورمان حاکم است، تصریح  کرد: این ارزش‌ها در کشتی خاص‌تر است و این رشته را در بین مردم ایران متمایز کرده است.

او خاطر نشان کرد: روحیه پهلوانی که در کشتی نمود دارد در کمتر رشته‌ای دیده می‌شود و در تمام ادوار علاوه بر قهرمانان، پهلوانانی نیز داشته‌ایم.

سرپرست  ورزش و جوانان لرستان با اشاره  به بلاتکلیفی ۱۰ ماهه  هیئت کشتی استان وبرگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ،گفت: این موضوع آسیب‌هایی برای ورزش ما و به‌ویژه کشتی داشته است و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید شرایط کشتی لرستان بهتر از قبل شود.

امان‌الهی با تبریک  به دکتر فرید بهرامی، رئیس جدید هیئت کشتی استان تبریک ، تاکید کرد:  امیدوارم جناب دکتر بهرامی کِشتی  ورزش کُشتی  لرستان را به سر منزل مقصود برساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی مجمع انتخاباتی امان الهی امان الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر کمتر دیده شده از پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول + فیلم

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو از حضور یک پلنگ نر در منطقه حفاظت شده در دربند مشکول را مشاهده می‌کنید.

کد خبر 845131 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • تصویر کمتر دیده شده از پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول + فیلم
  • تا پای جان از تمامیت ارضی کشور دفاع خواهیم کرد