Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل گفت: مهم‌ترین مشکل و چالش این هیئت کمبود تجهیزات می‌باشد.

بهنام کمالی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استان اردبیل کمانداران قوی و حرفه‌ای دارد که هرکدام تجهیزات حرفه‌ای گران‌قیمتی را خریداری کرده‌اند و برای شرکت در مسابقات و به‌دست‌آوردن جایگاه قابل‌قبول در سطح کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه فعالیت بانوان استان در رشته تیراندازی با کمان خیلی پررنگ است، ادامه داد: بانوان استان اردبیل در بحث ورزشکار، داوری و مربیگری خیلی فعال هستند اما بااین‌حال راهکار لازم برای گذر از این چالش‌ها تأمین اعتبار و گشایش‌های مالی خواهد بود.
کمالی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا آسیب‌های جدی و چالش برانگیزی بر پیکره جامعه وارد کرده و به تبعیت از این موضوع اقتصاد کشور و استان هم با مشکلات اساسی دست‌به‌گریبان است، افزود: فعلاً در این شرایط دشوار بحث حمایت مالی تحت‌الشعاع قرار گرفته ولی بااین‌حال به روزهای آینده امیدواریم و در حال رایزنی با برخی از سرمایه‌گذاران هستیم.
رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل با بیان اینکه در سطح استان 55 نفر کماندار آقا و ۴۴ نفر کماندار بانو فعالیت می‌کنند، اضافه کرد: ۳۵ نفر در شهرستان پارس‌آباد، ۲۵ نفر در شهرستان مشکین‌شهر، ۳۴ نفر در شهرستان اردبیل و ۵ نفر در شهرستان نمین فعال هستند.
کمالی با بیان اینکه در کل استان اردبیل ۱۳ نفر داور دارد که 4 نفر از آن‌ها آقا و مابقی خانم بوده و ۱۵ نفر مربی فعال داریم که ۴ نفر خانم و ۱۲ نفر آقا هستند، تشریح کرد: هیئت شهرستان اردبیل، پارس‌آباد، مشکین‌شهر، نمین، سرعین و گرمی فعال هستند و تصمیم داریم هیئت شهرستان خلخال، کوثر و نیر را هم را در آینده فعال کنیم.
وی با اشاره به اینکه فعلاً در حال سازماندهی کمیته‌های هیئت استان، ساماندهی و احیای شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سایت، برنامه‌ریزی برای تمرین، آموزش و برگزاری دوره‌ها هستیم، گفت: در حال تکمیل شناسنامه هیئت، تعامل با دستگاه‌های دولتی و دعوت از کمانداران و اعضای سابق برای فعالیت مجددشان در این رشته ورزشی هستیم.
کمالی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه رشته ورزشی تیراندازی با کمان یکی از رشته‌های المپیکی است و قهرمانی جهانی دارد، هرگونه سرمایه‌گذاری در این رشته خروجی مناسبی را برای ورزش کشور و استان در پی خواهد داشت اما برای جذب بخش خصوصی جهت اسپانسرینگ و تیم داری در این رشته می‌توانیم در آینده گام‌های خوبی رو برداریم و وارد مذاکره بشویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تیراندازی تيروكمان تیراندازی با کمان نفر در شهرستان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی

به گزارش خبرنگار مهر، برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در رابطه با ترکیب اعزامی کاروان هر یک از کشورهای شرکت کننده مقرراتی وضع کرده اند که به نوعی دست و پای مدیران را برای اعزام کامل در هر رشته می بندد.

در ترکیب کاروان های اعزامی به بازی های المپیک، ورزشکاران بر اساس سهمیه های تخصیص داده شده جایگاه خود را دارند. بخش دیگر کاروان را اعضای کادر فنی رشته های المپیکی شامل سرمربی، مربی، سرپرست و .... تشکیل می دهند.

طبق آنچه کمیته برگزاری بازی های المپیک به آن تاکید دارد، تقریبا به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام اعضای کادر فنی داده می شود. همین مساله که در برخی دیگر از ادوار بازی های المپیک هم اعمال شده بود، یکی از چالش های اصلی برای تعیین نهایی ترکیب اعزامی کاروان ایران را ایجاد کرده است.

مسئولان کمیته ملی المپیک که این روزها در مرحله ریزش کاروان ایران بر اساس ثبت نام اولیه هستند این موضوع را مدنظر دارند.

ورزش ایران تا به امروز صاحب ۳۲ سهمیه در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تیراندازی، شمشیربازی، تکواندو، قایقرانی، وزنه برداری، ژیمناستیک و دوچرخه سواری شده است.

کد خبر 6085749

دیگر خبرها

  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • پایان انتخابات چالش برانگیز؛ تیغ تیغ‌ساز بُرنده ماند
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • چالش ورزش ایران برای المپیک/ محدودیت در اعزام اعضای کادر فنی