Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:33:59 GMT

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۷۵۸

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در اراک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود خلجی از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در بخش "کرهرود" شهرستان اراک و کشف یک عدد موتور سیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال از آنها خبر داد.

وی افزود: به دنبال اعلام گزارشی از یک مورد درگیری دسته جمعی در بخش کرهرود شهرستان اراک به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، بلافاصله مأموران انتظامی و تیم‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که ۳ نفر از اراذل و اوباش بخش کرهرود با یکدیگر درگیر شده‌اند و یکی از این افراد با سلاح سرد قمه در این درگیری به شدت مجروح شده است.

خلجی با بیان آغاز تمهیدات ویژه پلیسی در شناسایی و دستگیری این افراد ادامه داد: سرانجام از سوی مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی، مخفیگاه این افراد که قبل از حضور تیم‌های گشت انتظامی از محل متواری شده بودند شناسایی شد.

وی با اشاره به کشف یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در مرحله نخست این عملیات میدانی از سوی مأموران خاطر نشان کرد: ارزش این موتور سیکلت قاچاق از سوی کارشناسان پلیس اقتصادی ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عنوان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، یک نفر از این افراد که با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن یکی از اراذل متواری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد و در ادامه نیز ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری در عملیات‌هایی غافلگیرانه دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

خلجی در پایان با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده افزود: مخلان نظم و امنیت و آرامش شهروندان باید بدانند که پلیس در مواجهه با هر گونه هنجارشکنی بسیار قاطع و بدون چشم پوشی برخورد خواهد کرد.شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده این گونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

کد خبر 5056897

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک نیروی انتظامی استان مرکزی نزاع خیابانی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم

این نهاد حقوق بشری در این گزارش، اعلام کرد: نظامیان اسرائیلی، فلسطینی‌هایی را که به صورت میدانی اعدام کرده‌اند را در این گور‌ها دفن کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی پیش‌تر اعلام کردند که با خروج شماری دیگر از اجساد شهدای فلسطینی از گور‌های دسته جمعی در محوطه بیمارستان «ناصر» خان یونس، شمار اجساد خارج شده به ۳۱۰ جسد رسیده است.

این رسانه‌ها به نقل از مسئولان فلسطینی اعلام کردند که پیش بینی می‌شود صد‌ها جنازه دیگر از افراد مفقود، در این گور‌ها باشد.

پیش‌تر جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرده بود که در پی عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی، تعداد پیکر‌های یافت شده در گور دسته‌جمعی که شنبه گذشته در مجتمع پزشکی ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شد، به ۲۸۳ نفر افزایش یافت.

«استفان دوجاریک» سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی گزارش‌های مربوط به کشف یک گور دسته‌جمعی در نوار غزه را بسیار نگران‌کننده توصیف کرد.

وی خواهان برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد و افزود: برقراری آتش بس، به کسانی که در زمینه کار‌های بشردوستانه فعالیت می‌کنند این امکان را می‌دهد تا دسترسی بیشتری به نوار غزه داشته باشند و از بیمارستان‌ها محافظت کنند.

دوجاریک خواهان تحقیقات موثق، کامل و مستقل درباره گور دسته جمعی کشف شده در مجتمع پزشکی «ناصر» در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه شده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی شد
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب