Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبی وندچالی با بیان اینکه ۲هزار و ۸۰۰یتیم و بیش از ۸هزار محسنین تحت پوشش اداره کل کمیته امداد مازندران هستند، گفت: تلاش داریم با اجرای طرح«هرکارمند حامی فرزند معنوی» سرانه این مددجویان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری،  «علی رجبی وندچالی» امروز(5آبان) در جمع مدیران کل دستگاه های دولتی و خصوصی استان مازندران که با محوریت اجرای طرح «هر کارمند حامی فرزند معنوی» برگزار شد، بیان کرد: بعد از دستور معاون اول رئیس جمهور، استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی استانداری مراحل عملیاتی شدن این طرح از ۱۵ مهر ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران افزود: در حال حاضر حدود هزار و ۵۰۰ کارمند با پرداخت کمترین مبلغ به ارزش ۱۸ هزار تومان به این طرح پیوستند.

 

رجبی به نشست هم اندیشی با مدیرکل آموزش و پرورش مازندران که ۴۰ هزار کارمند دارد اشاره کرد و گفت: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز قول مساعد برای عضویت در این طرح را دادند.

 

وی به اهمیت و جایگاه تبلیغات و اطلاع رسانی برای موفقیت یک طرح یا پروژه اشاره کرد و عنوان کرد: با وجود این که تبلیغی در زمینه شرکت در این طرح صورت نگرفت،۱۵ هزار نفر از کارمندان کمک کردند، اگر هر کارمند ماهانه ۱۰ هزار تومان به افزایش سرانه ایتام و محسنین کمک کنند، ۲ هزار و ۸۰۰ یتیم و بیش از8 هزار محسنین استان می توانند به نقطه‌ای برساند که خرج زندگی را پیش ببرند.

 

رجبی از برگزاری نشست مشترک برای پیوستن پرسنل ناجا و سپاه کربلا مازندران به طرح «هرکارمند حامی فرزند معنوی» تا آخر هفته جاری خبر داد و افزود: تلاش داریم جامعه پزشکان استان را نیز به مشارکت در این طرح گردهم آوریم.

 

وی به همت والای کارمندان مازندران در بحث اقدامات ضد کرونایی و کمک به خط مقدم جبهه مقابله با کرونا اشاره کرد و اضافه کرد: در بحث بیماری کرونا از سراسر استان در همه حوزه‌ها هر کسی به اندازه توانش کمک کرده است.

 

رجبی گفت: با توجه به گزارش اداره کل کمیته امداد مازندران، ۳۰ درصد مردم استان از امکانات کمی برخوردار هستند ۷۰ درصد مابقی می‌توانند به داد این تعداد برسند.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرانه ایتام سپاه کربلا ایتام و محسنین دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به افزایش چشمگیر سرانه فضای ورزشی در طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبل از شروع به کار دولت مردمی سیزدهم سرانه فضای ورزشی استان آذربایجان غربی ١٠ سانتی متر مربع بود که با آغاز دولت سیزدهم و برنامه ریزی های صورت گرفته در این بخش، سرانه فضای ورزشی در استان با افزایش ١٠٠ درصدی به ٢٠ سانتی متر مربع رسیده است.

وی گفت: علاوه بر افزایش ١٠٧ هزار متری فضای ورزش دانش آموزی و رسیدن تعداد سالن‌های ورزشی به ١٢٠ باب سالن، ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

مطهری کیفیت بخشی را اولویت مهم آموزش و پرورش استان در سال ١٤٠٣ خواند و گفت: کیفیت بخشی در بعدهای مختلف زیستی، ورزشی، آموزشی و پرورشی در سال ١٤٠٣ اولویت اول آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارتخانه، با تلاش همکارانمان در صف و ستاد، رشد ١٠ پله‌ای داشته و به رتبه ٧ کشوری رسیده است؛ افزایش ٢٠٥ درصدی اعزام دانش آموزان به راهیان نور و کسب رتبه اول کشور در این زمینه برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات آموزش و پرورش استان به حساب می‌آید.

کد خبر 6081539

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • دستگیری 9 کارمند گوگل به دلیل اعتراض به قرارداد با رژیم اسرائیل + عکس
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • اخراج کارمندان گوگل همچنان ادامه دارد
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • وضعیت بهتری در خصوص رشد اقتصادی و کاهش بیکاری نسبت به گذشته داریم
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد