Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ترکیبی و متنوع "مولود نور" در شبکه سحر روی آنتن می‌رود، "قهرمانان مدرسه" به شبکه نهال می‌روند و از امشب سریال "۰۲۱" به آنتن شبکه سه می‌رسد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خبر پخش برنامه ویژه خارجی تلویزیون در هفته وحدت، "چهل‌تیکه" با علیرضا خمسه در کنار ویژه شدن برنامه "کتاب باز"،‌ شروع مستند مسابقه "راهی‌شو"، پخش انیمیشن "قهرمانان مدرسه" از شبکه نهال و شروع سریال "021" سیدجواد رضویان و سیامک انصاری را به همراه جزئیات در ادامه بخوانید:

«مولود نور» در هفته وحدت به شبکه سحر آمد

 در هفته با شکوه وحدت که کشورهای اسلامی غرق در شادی و یکپارچگی میان شیعه و سنی‌اند کانال کردی شبکه سحر برنامه «مولود نور» را با همین رویکرد، تقدیم ببنندگان کردزبان خود در کردستان عراق، ترکیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. خواهد کرد.

دعوت از پیشکسوتان موسیقی کردی و نوازندگان چیره دست کرد از مناطق؛ بوکان، سردشت، سقز، اشنویه و سنندج که آثار بسیاری در مدح پیامبر اکرم (ص) داشته‌اند از جمله؛ احمد اسلامی، مجید شمس الدینی، کاوه چلبی، اسماعیل شاهی و ... همچنین اجرای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی در ستایش رسول اکرم (ص) از بخش‌های مهم این مجموعه 7 قسمتی خواهد بود.

دعوت از گروه‌های مولودی خوانی و دف نوازی، پخش گزارش هایی از مداحان قدیم و جدید، گزارش هایی از روستاهای کردنشین و نمایش همبستگی شیعه و سنی و مشارکت های اجتماعی و دینی آنان، در کنار موزیک ویدئوهای شاد کردی زینت‌بخش این برنامه خواهد بود.

«مولود نور» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی محمودی با مدیریت تولید رسول شریفی، تصویربرداری کمال ریزه ای و پیمان عبدی از چهارشنبه 7 آبان ساعت 22:10 طی هفت شب هفته وحدت و در مدت 60 دقیقه از کانال کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.

مجری «مولود نور» مناف ایران پناه است.

علیرضا خمسه به چهل تیکه می‌آید

«علیرضا خمسه» بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون پنجشنبه و جمعه این هفته  مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهد شد. «علیرضا خمسه» با کارنامه ای پربار در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون پنجشنبه 8 آبان و جمعه 9 آبان مهمان برنامه تلویزیونی چهل تیکه خواهد شد.

در سایر روزهای این هفته، چهل تیکه میزبان هنرمندان دیگری نیز خواهد بود. بعد از آن که «جلال محمدیان» خواننده آهنگ «باز هوای وطنم آرزوست» در روز یکشنبه 4 آبان‌ماه در برنامه چهل تیکه حضور یافت؛ در روز دوشنبه 5 آبان، گلچین برنامه چهل تیکه پخش خواهد شد اما در روز سه‌شنبه 6 آبان‌ماه  «مهدی علی احمدی» کارگردان و تهیه کننده تلویزیون مهمان چهل تیکه خواهد شد. «مژگان عظیمی» صداپیشه باسابقه تلویزیون که بیشتر به خاطر صداپیشگی نقش هایدی در کارتون «هایدی» در خاطره ها ماندگار شده است چهارشنبه 7 آبان‌ماه به چهل تیکه خواهد آمد.

برنامه تلویزیونی «چهل‌تیکه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی از شنبه تا روز جمعه در ساعت 23 شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

کتاب‌باز به پانصدمین قسمت رسید

پانصدمین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «کتاب‌باز» امشب و فرداشب ساعت 19 در دو بخش و در قالب یک ویژه‌برنامه پخش می‌شود. در این دو قسمت کارشناسان ثابت برنامه‌ی «کتاب‌باز» در کسوت مهمان حضور خواهند داشت و بازتاب فعالیت‌ آن‌ها در این برنامه و تأثیر «کتاب‌باز» بر میزان مطالعه‌ی مخاطبان بررسی خواهد شد.

سروش صحت ضمن قدردانی از مخاطبانِ «کتاب‌باز»، ویژه‌برنامه‌ پانصدمین قسمت این برنامه را به مخاطبان تقدیم می‌کند. او امشب میزبان منصوره مصطفی‌زاده، مسعود فراستی، اردشیر رستمی و دکتر احسان رضایی و فرداشب میزبانِ رشید کاکاوند، مجتبی شکوری، حسین فروتن و افشین صادقی زاده سردبیر برنامه، خواهد بود.

همچنین از این قسمت، احسان عبدی‌پور نویسنده و کارگردانِ سینما هر هفته در این برنامه‌ی تلویزیونی در آیتمی ثابت حضورخواهد داشت و داستانک‌هایی به قلم خود را خوانش خواهد کرد.

اولین قسمت برنامه‌ تلویزیونی «کتاب‌باز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا رضاییان، 11 اردیبهشتِ سال 1395 در شبکه‌ی نسیم به روی آنتن رفته و تا امروز در پنج فصل تولید شده است.

دریاچه خلیج فارس میزبان شرکت‌کنندگان مسابقه "راهی شو"

دریاچه شهدای خلیج فارس، به زودی با تمام امکانات مهیج و تفریحات متنوع خود ، میزبان شرکت کنندگان مستند مسابقه "راهی‌شو"  خواهد بود. در هرقسمت از این مستند مسابقه، شاهد رقابتی جذاب و هیجان انگیز میان گروه های شرکت کننده ،با هنرمندان و ورزشکاران خواهیم بود، که بعد از طی کردن مراحل متعدد گزینش، جواز شرکت در این مسابقه را کسب کردند.

این مستندمسابقه از اول آذرماه به آنتن شبکه پنج سیما می‌رسد.

ورود «قهرمانان مدرسه» به شبکه کودک

انیمیشن « قهرمانان مدرسه» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت 18 از شبکه نهال پخش می‌شود. این مجموعه به تهیه کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی مهدی کیانی انبوهی در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است. 

داستان این مجموعه که به سرپرستی فرخ یکدانه نوشته شده به داستان‌هایی که در شهری زیبا و آرام و منظم اتفاق می‌افتد، می‌پردازد. در این شهر همه امور با همکاری و نظم صورت پذیرفته و مردم آن هر کدام به حرفه‌ای مشغولند، اما عده‌ای سودجو برای مردم و تولیدات و شغل‌های آن‌ها مشکلاتی ایجاد می‌کنند تا بتوانند محصولات و مشاغل خود را جایگزین کنند، در این بین معلمی دانشمند و با تجربه با آگاهی دادن به دانش آموزان و هدایت آنها راه‌های نفوذ را محدود کرده و با دادن مدال دانش و تجربه به آنها، ایمان، علم و توانمندی را در آنها بوجود آورده و ما در طول مجموعه شاهد آن هستیم مشکلات بوجود آمده برای مردم  شهر رفع شده و همواره از آن مراقبت می‌شود.

این مجموعه در نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری « ایران ساخت» کسب رتبه نخست و دریافت تندیس طلایی جشنواره را به دست آورد.

سریال جواد رضویان و سیامک انصاری امشب روی آنتن 

اولین قسمت مجموعه تلویزیونی «صفر بیست و یک» امشب (5 آبان) از شبکه سه سیما پخش می‌شود. فیلمبرداری فصل اول سریال «صفر بیست و یک» از اواخر خرداد در تهران آغاز شد و اواخر مهرماه به پایان رسید. فصل اول این مجموعه تلویزیونی در 25 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

دوبلورها، زندگی بنیانگذار فاکس‌نیوز را به تلویزیون آوردند + تیزر"راهی‌شو" آذرماه مسابقه تلویزیون می‌شود/ آی‌فیلم و مرور خاطرات چهره ماندگار صدا و سیما

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم هفته وحدت معاونت برون مرزی انیمیشن شبکه پنج سیما شبکه سه مستند رسانه ملی سریال شبکه نسیم هفته وحدت معاونت برون مرزی انیمیشن شبکه پنج سیما شبکه سه مستند رسانه ملی سریال قهرمانان مدرسه سیامک انصاری علیرضا خمسه تهیه کنندگی مولود نور هفته وحدت خواهد شد کتاب باز شبکه سحر راهی شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک

«خانه» در قالب چالش مسابقه به سبک بازی‌های نقش مخفی است که با محوریت هویت پیشرفت ایران در ۴۰ قسمت تهیه شده و در هر قسمت از این مسابقه تلویزیونی به موضوعاتی همچون علم و فناوری، کشاورزی، اقتصاد، ورزش و ... پرداخته خواهد شد.

در هر قسمت از این برنامه ۶ شرکت کننده حضور خواهند داشت؛ در این مسابقه یک سری سوالات مطرح می‌شود که شرکت کنندگان در قالب بازی و در تعامل با یکدیگر باید به پاسخ درست آن برسند.

دکور این برنامه بسیار متفاوت و جذاب است که به صورت ۳۶۰ درجه و در فضای کاملا ایرانی طراحی و ساخته شده است.

مسابقه «خانه» کاری از مرکز سیمرغ است که با اجرای امیرمحمد زند روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • فیلم/ غافگیری شبکه‌های فارسی زبان خارجی از حمله ترکیبی ایران
  • «خانه» با اجرای امیرمحمد زند از امروز در شبکه یک
  • اسرائیلی ها پای تلویزیون منتظر موشک های ایران نشسته اند
  • اسرائیلی‌ها پای تلویزیون منتظر موشک‌های ایران نشسته‌اند
  • پخش برنامه قدرت اسلحه سازی ایران در تلویزیون + روز و ساعت پخش
  • ببینید | جمله عجیب امیرمهدی ژوله به آقای بازیگر: در خانه سیامک صدایت می‌کنند در پایگاه سیدجواد؟
  • از ماجرای مستعان تا آب سیستان در فصل دوم «بی‌واسطه»
  • فصل دوم «بی واسطه» از شبکه یک سیما