Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:32:11 GMT

فعال سیاسی: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۷۹۸۲

فعال سیاسی: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت

محی‌الدین مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:‌ کسانی که خود را دوستدار نظام می‌دانند در جنگ فکری، اقتصادی و فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی به جای اهانت علیه دولت، با انسجام و وحدت مقابل آمریکا و اسرائیل بایستند.

وی با بیان اینکه آمریکا توان جنگ فیزیکی با نظام را ندارد و از طریق تحریم بدنبال ایجاد نارضایتی است تا کشور را به سمت فروپاشی ببرد، افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی ضد امپریالیستی و ضد نظام سلطه است که برای آن هزینه بسیار داده‌ایم به همین دلیل آمریکا با تمام توان مقابل ایران ایستاده و از هر حربه‌ای بویژه تحریم برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی اضافه کرد:‌ وضعیت کشور در شرایط جنگ اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب این شرایط و ضرورت اتحاد همگان را دیدند و خواستار همسویی  همه ارکان نظام و مردم در مقابله با دشمن شدند.

دبیر حزب مردم سالاری کردستان یادآور شد: اهانت کنندگان به رییس جمهوری بیشتر از قشر تندرو هستند که متاسفانه برخی آنها در سیستم‌های مدیریتی کشور هم حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اهانت کنندگان آنچه در توان دارند بکار می‌گیرند که در هشت ماه پیش‌رو تا انتخابات، رییس جمهور را تضعیت کنند، گفت:‌ آنها نیم نگاهی به پست ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو هم دارند.

مرادی تاکید کرد: اینان برداشت‌های اشتباه از یک حدیث ضعیف معتقدند که باید به دشمنان و رقبا تهمت زد هر چند صحت نداشته باشد تا اینگونه آنها را از دور خارج کرد که این رویه نادرستی است.

هجمه‌ها وسیاه نمایی علیه عملکرد دولت این روزها شتاب بیشتری گرفته و برخی بی محابا بر رییس جمهوری و سایر مسوولان دولتی می‌تازند؛ فحش ها، ناسزاها و اهانت هایی در قالب نقد از تریبون ها و سخنرانی ها علیه دولت بیان می‌شود.

تخریب و توهین علیه عملکرد دولت به حدی شدت گرفت که برخی ‌پا را فراتر از مرز اخلاق و ‌آموزه های دینی گذاشتند چنانکه رهبر معظم انقلاب روز شنبه هفته جاری در نشست حضوری با اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا از اقدام برخی ها در برخورد با دولت و رییس جمهور و هتک حرمت رییس جمهوری بشدت انتقاد و آن را حرام اعلام کردند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کردستان سران سه قوه دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کردستان سران سه قوه دولت مجلس شورای اسلامی کردستان سران سه قوه دولت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود

 آیت الله آملی لاریجانی گفت: ما این اقدام را که با شجاعت نیرو‌های مسلح خصوصاً سپاه پاسداران به انجام رسید به ملت عزیز، فرماندهی کل قوا، سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح تبریک عرض می‌کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نوعی تغییر راهبردی در سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد: ما به نظام کودک کش اسرائیل این تذکر را دادیم که من بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت‌های ما را مورد حمله قرار دهد مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

آیت‌الله آملی لاریجانی با برشمردن خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در خرابکاری‌ها و اقدامات شرارت آمیز متعدد اسرائیل گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی داشته و البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: بحمدالله قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم در سطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان شاء الله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنین‌اش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است که الحمدلله روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس عالی حوزه علمیه قم با ابراز امیدواری نسبت به پایان ظلم به مردم غزه و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی افزود: خداوند ان شاء الله به همه مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد، چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است
  • هرگونه اقدام علیه منافع ایران را سهمگین‌تر از قبل پاسخ خواهیم داد
  • دولت با تمام توان پیگیر حل مساله ریزگردها است
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود