Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپید رود رشت که تا همین چند وقت پیش در لیگ برتر حضور داشت اکنون روزگار خوبی ندارد. این تیم در پایان رقابت‌های لیگ یک به لیگ دسته دوم سقوط کرد و اکنون نیز شرایط مناسبی ندارد. برخی از نزدیکان به تیم سپیدرود رشت می‌گویند این باشگاه حدود 4 تا 7 میلیارد تومان بدهی دارد. هر فردی هم که بخواهد این تیم را خریداری کند باید ابتدا این بدهی را بپردازد و سپس 5 تا 7 میلیارد تومان هزینه کند تا تیم را در لیگ دسته دوم اداره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که این باشگاه شرایط مدیریتی و حتی مالکیتی مشخص و مناسبی ندارد و به همین دلیل هم برخی از هواداران دو آتشه این تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران امروز در واکنش به شرایط نابسامان تیم محبوب‌شان مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان تجمع کردند.

از سویی دیگر برخی از اهالی فوتبال رشت با خوش بینی ابراز امیدواری می‌کنند که تیم بالاخره از این وضعیت نابسامان و در آتش خارج شود و به آرامش برسد. مهدی آقازاده از بازیکنان قدیمی تیم سپیدرود قرار است فصل آینده اداره باشگاه را برعهده بگیرد اما اینکه می‌تواند از عهده تامین هزینه‌های باشگاه بربیاید یا نه، مشخص نیست.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سپید رود رشت لیگ برتر لیگ برتر لیگ یک لیگ دسته دوم سپید رود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا هاشمی فر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارم فروردین ماه امسال شکایتی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنجان مبنی بر تصرف زمین‌های این اداره توسط ۲ نفر به فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان واصل شد.

وی افزود: در ادامه با انجام تحقیقات تخصصی مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان مشخص شد متهمان اقدام به تصرف زمین‌های دولتی به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارائه شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه حکم قطعی خلع ید و قلع و قمع مستحدثات و تفکیک اراضی دولتی از سوی مقام قضائی صادر شد گفت: در نهایت زمین‌های مذکور رفع تصرف شده و به اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بازگردانده شد.

کد خبر 6064364

دیگر خبرها

  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای مجوز حرفه‌ای درماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • کواراتسخلیا: گرجستان یازده نفر نبود، 60 هزار نفر بود!‏
  • برنامه پلیس انگلیس: سفر هولیگان‌ها به یورو ممنوع
  • کسی آخرین دستاورد کمالوند در مربیگری را به یاد ندارد/ باشگاه روی پله اول مانده!