Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکو رز سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ به تیمش ایمان دارد و نبرد برابر رئال را دشوار ارزیابی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بوروسیا مونشن گلادباخ فردا از هفته دوم لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت.

گلادباخ هفته پیش توانست اینتر را در جوزپه مه آتزا با تساوی 2-2 متوقف کند و تا دقیقه پایانی نیز از حریف قدرش پیش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال اما در هفته نخست در خانه به شاختار 2-3 باخت ولی پس از برتری 1-3 در ال کلاسیکو حالا با روحیه تر از همیشه است.

 

 

 

 

مارکو رز سرمربی گلادباخ در نشست خبری این بازی گفت:« هفته پیش چیزی تا پیروزی بر اینتر فاصله نداشتیم. برابر رئال هم می خواهیم از فرصتی که نصیب مان شده بهترین استفاده را ببریم. می خواهیم رئال را غافلگیر کنیم و ثابت کنیم که تیم خوبی هستیم و بازی برابر اینتر تصادفی نبود. رئال هفته قبل به شاختار باخت ولی آنها کیفیتی فوق العاده بالا دارند و بدون شک دیداری دشوار پیش رو خواهیم داشت.»

 

 

 

 

سرمربی گلادباخ سپس به تمجید از زین الدین زیدان پرداخت و گفت:« زیدان برای من یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. تماشای بازی های او واقعا لذبتخش بود. او درون زمین یک رهبر تمام عیار بود و شکلی که بازی می کرد، باعث می شد جذب فوتبالش شوید. خیلی خوشحالم که او وارد دنیای مربیگری شد و به عنوان مربی هم توانسته خودش را ثابت کند. زیدان بهترین است و برای او احترام زیادی قائلم.

افتخار می کنم که فردا او را ملاقات خواهم کرد. صادقانه بگویم که از این لحاظ احساس غرور می کنم.»

 

ال کلاسیکو:« بازی رئال برابر بارسا را به طور کامل ندیدم ولی خوب، همه می دانیم که بارسلونا دیگر تیم سابق نیست و در مقطع دشواری قرار دارد. بارسایی که همه می شناختیم و تحسینش می کردیم، الان در میادین دیده نمی شود.»

زیدان (سرمربی) مونشن‌گلادباخ رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی مونشن گلادباخ رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم

سال 1986 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام یوفا فصل 1985/86،‌ دو تیم رئال مادرید و اینتر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند. در حالی که اینتر در بازی رفت 3-1 برنده مسابقه شده بود، در این مسابقه در وقت های قانونی 3-1 شکست خورد تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. دو گل سانتیانا در وقت های اضافه، جواز حضور رئال مادرید در فینال آن فصل را صادر کرد. رئال مادرید با غلبه بر کلن در فینال رقابت ها برای دومین بار فاتح جام یوفا شد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است