Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: آموزش بر اساس نیازسنجی، کارآفرینی و ایجاد شغل را به دنبال دارد و هدف کلی از اجرای طرح " ایران مهارت"، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادهاست.

به گزارش خبرنگار خبر گزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه شورای آموزش و‌ پرورش که امروز ( دوشنبه، ۵ آبان) در  در سالن کنفرانس پژوهشگاه معلم برگزار شد، با تبریک آغاز امامت و ولایت امام عصر ( عج)، گفت: هر مجموعه برای اینکه مستحکم و روبه جلو باشد ضرورت دارد قله هایی برای خود تعریف کند و به سمت جلو حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به جایگاه علمی شهرستان در استان که از  جایگاه ارزشمندی برخوردار است، اظهار کرد: کرونا آسیب های جدی به لحاظ اقتصادی، اجتماعی ایجاد کرده و در عین حال نیز فرصت هایی ایجاد کرد که اوج آن در مساعدت مردم به همدیگر توجه به موضوع سلامت و بهداشت و اینکه انسان ها را متوجه این کرد که هنوز هیچ نمی دانند.

 

حیدری ادامه داد: خانواده ها در شرایط کرونایی متوجه شدند که باید به افراد بی بضاعت در این دوران کمک کنند با مشارکت در طرح مواسات اثبات کردند که همیشه همراه هستند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به ضرورت توجه به آموزش و پرورش، اندیشه و فکر و ترویج آن در جامعه، خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش این است که تعقل و نظارت در بین مردم برده شود و طرح آجر به آجر و وقف های مشارکتی در شرایطی که امکان ساخت مدرسه و .... نیست می تواند با تهیه یک آجر از یک مدرسه در ثواب آن شریک باشند و از ظرفیت شوراها و دهیاران و اصناف و ..... در طرح آجر به آجر استفاده شود.


حیدری با اشاره به طرح ایران مهارت و اینکه  آموزش بر اساس نیازسنجی، کارآفرینی و  ایجاد شغل را به دنبال دارد، اظهار کرد: هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها است.

 

*۴۰۰ دانش آموز ابتدایی لنگرودی فاقد گوشی اندروید هستند

« مجید فاریابی» در این جلسه با اشاره به اینکه به علت شیوع بیماری کرونا آموزش در مدارس به چهار روش حضوری، شاد، شبکه آموزش و بسته های آموزشی انجام می شود، گفت: نداشتن گوشی اندروید یکی از دغدغه های آموزش و پرورش در شرایط کنونی است که در مقطع ابتدایی ۴۰۰ نفر، متوسطه اول بیش از ۱۰۰ نفر و متوسطه دوم ۲۰۰ دانش آموزش فاقد گوشی اندروید هستند.


مدیر آموزش و ‌پرورش لنگرود با بیان اینکه با کمک مجمع خیرین باید در این خصوص حرکتی آغاز شود، افزود: تاکنون هشت گوشی اندروید توسط مجمع خیرین به دانش آموزان نیازمند اهدا شد‌.

 

وی با تاکید بر رصد روزانه آموزش و پرورش از فرایند آموزشی در مدارس، تصریح کرد: ساعت کار معلمان در شبکه شاد افزایش یافته است و آمارها نشان می‌دهد که حضور دانش آموزان در مدارس بین پنج تا صد درصد متغیر است.

 

فاریابی در خصوص برنامه های گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های این روز به صورت مجازی برگزار می شود و فراخوان فرهنگیان و دانش آموزان با محتوای استکبار ستیزی در فضای مجازی، حضور در منازل شهدای دانش آموز، توزیع بسته های حمایتی و نوشت افزار از جمله برنامه های این روز ملی در شهرستان است.

 

وی در خصوص طرح " ایران مهارت " و اینکه در این طرح ۶۰ ساعت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف هر دانش آموز یک مهارت و موجب افزایش توانمندی و نهادینه سازی مهارت ها و ایجاد روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان می شود.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران مهارت کارافرینی شورای آموزش و پرورش آموزش و پرورش گوشی اندروید ایران مهارت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی

افرادی که هر سه مرحله (آزمون کتبی، تحویل مدارک، مصاحبه) را با موفقیت پشت سر بگذارند به عنوان مهارت آموز مشمول ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان به این دانشگاه معرفی می‌شوند. 

دبیران و آموزگارانی که در آزمون آموزش و پرورش پذیرفته شده اند و مهارت آموزان ماده ۲۸ محسوب می‌شوند از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره های مهارت آموزی گلایه کردند و با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
ضمن سلام و ادب و احترام،  ما مهارت آموزان ماده ۲۸ پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش در رشته دبیری و آموزگاری از شما تقاضا داریم ما را از پرداخت شهریه ناعادلانه‌ای که دانشگاه فرهنگیان‌ می‌خواهد بابت گذراندن دروسی که بیشتر خودخوان هم هست و پذیرایی که نخواهد شد،  از ما بگیرد، معاف بفرمایید. این همه تبعیض بین دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمان ماده ۲۸ که شایستگی شان را در معلم شدن ثابت کرده اند برای چیست؟

سلام، از شما خبر گذاری محترم درخواست می‌شود این خواسته ما را خدمت وزارت محترم آموزش و پرورش برسانید
متن درخواست: 
ما مهارت آموزان ماده ۲۸ پذیرفته شده در آزمون آموزش و پرورش در رشته دبیری و آموزگاری از شما تقاضا داریم ما را از پرداخت شهریه ناعادلانه‌ای که دانشگاه فرهنگیان  می‌خواهد بابت گذراندن دروسی که بیشتر خودخوان هم هستند دریافت کنند،  معاف بفرمایید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • «میز آزمایشگاهی سیار» طراحی و ثبت اختراع شد
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه