Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا کاظمی عصر دوشنبه درحاشیه نشست با خانواده شهیدان فهمیده درگفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج اظهارداشت: بیست و دومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی امسال با مشارکت وزارت کشوربه صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: شعار این دوره از انتخابات شورای دانش آموزی " شورای دانش آموزی طلایه‌ دار گام دوم انقلاب " است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۹ میلیون نفر ازدانش آموزان درانتخابات شورای دانش آموزی در سراسر کشور شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مدرسه است که اعضای این شورا به عنوان نماینده دانش آموزان می توانند در جامعه نقش آفرینی کنند.

کاظمی تصریح کرد: با رای دانش آموزان،  ۷۲۰ هزار نفر به عنوان اعضای  شوراهای دانش آموزی در کشور انتخاب می شوند.

وی اضافه کرد: امسال به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا، انتخابات شورای دانش آموزی در همه استان های کشور دربستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: شوراهای دانش آموزی درکنارسایر تشکل ها، بیانیه ای را که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان و نوجوانان در سالگرد ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی تحت عنوان گام دوم انقلاب صادر فرمودند را مورد پیگیری قرار می دهند.

در مدارس کشور بیش از ۱۵ میلیون دانش آموز تحصیل می کنند.

برچسب‌ها مدارس البرز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دانش آموزان مدارس البرز دانش آموزان اخبار کنکور انتخابات شورای دانش آموزی دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • «فراجا» در موضوع حجاب میان اهمال و قانون‌گریزی تفاوت قایل است
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • اردوگاه دانش‌آموزی در یزد ایجاد شود
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران