Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@12:42:12 GMT

دمای هوای شهرستان صحنه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۲۶۳

دمای هوای شهرستان صحنه کاهش می یابد

یگانه خاموشیان, متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه از کاهش دما در این شهرستان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یگانه خاموشیان در گفتگو با امروله، عنوان کرد: بر اساس بررسی داده های هواشناسی در ادامه شرایط نسبتا پایدار منطقه هوای شهرستان تا پایان هفته جاری صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در ادامه این شرایط در برخی از ساعت روز وزش باد و گرد و غبار نیز همراه می شود.

خاموشیان خاطر نشان کرد: وزش باد در روز های سه شنبه و چهار شنبه بخصوص در مناطق سرد سیر و کوهستانی بویژه بخش خدابنده لو باعث کاهش دما در این منطقه می شود.

متصدی اقلیم شناسی شهرستان صحنه گفت: دمای کنونی شهرستان بین 30 تا 45 درجه است که انتظار می رود این رقم در پایان هفته جاری به 20 تا 25 تغییر کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود

به گزارش تابناک، یاسر استاد در گفت و گو با ایرنا با پیش بینی جوی پایدار و آرام برای روزهای آینده در آذربایجان غربی افزود: طبق بررسی های هواشناسی افزایش دما در ارومیه محسوس تر خواهد بود و دمای این شهرستان که در این هفته بین منفی یک تا ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بود تا ۱۹ درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی هفت درجه سانتی گراد سردترین و شهرستان خوی با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد گرم ترین شهر استان بودند.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته بارش پراکنده باران از شهرستان سردشت و تخت سلیمان تکاب گزارش شده است که حداکثر یک میلی‌متر بود، سرعت وزش باد نیز در اشنویه به حداکثر میزان سرعت خود در استان با بیش از ۵۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

اشتاد با پیش بینی هوای سه روز آینده استان بیان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده هوای استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

 به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی باد و باران در روز ۱۳ فروردین/ دمای اصفهان کاهش می‌یابد
  • نوسانات دمایی در استان زنجان کاهش می‌یابد
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد 
  • تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • زمان تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته کاهش می‌یابد
  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی هفتگی بارش و دمای هوا/ از ۶ فروردین تا ۱۶ اردیبهشت هوا چطور است؟