Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله غلامی شامگاه روز دوشنبه در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا با حضور استاندار اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: وضعیت پنج شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم در جلسه امروز مطرح شد.

وی تصریح کرد: مقرر شد ستادهای شهرستانی در پنج شهرستان تشکیل و در خصوص گروه‌های شغلی ۲،۳ و۴ و درباره محدودیت‌ها و یا تعطیلی‌ها تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد دیگری از شهرستان‌های استان برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی شرایطی مشابه شرایط پنج شهرستان اعلام شده دارند قرار شد با ارایه پیشنهاد به ستاد ملی درباره این شهرستان‌ها اعمال محدودیت شود.

غلامی با بیان اینکه سامانه رصد برای کنترل دستورالعمل‌های بهداشتی راه اندازی و از هفته آینده این سامانه فعال می‌شود، بیان کرد: تمامی مشاغل موظف هستند کد Qr را از سامانه سلامت دریافت و بر روی ویترین فروشگاه‌ها نصب کنند.

وی اظهارداشت: درباره پارک‌ها و مراکز تفرجگاهی و تفریحی مشابه هفته‌های قبل برای هر ۲۴ شهرستان اعمال محدودیت‌ها صورت می‌گیرد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: کوه صفه، ناژوان و پارک‌های حاشیه زاینده رود اعمال محدودیت می‌شوند، متاسفانه عده‌ای محدودیت‌های پارک‌های حاشیه زاینده رود را رعایت نمی‌کنند که توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی جریمه می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرار شد نظارت‌ها در آرمستان‌ها شدت بیشتری پیدا کند و با تعداد محدود و بدون برگزاری مراسم دفن اموات صورت بگیرد.

براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۷۴ هزار و ۸۵۶ نفر در کشور به کووید ۱۹ مبتلا شدند و ۳۲ هزار و ۹۵۳ نفر جان باختند.

برچسب‌ها ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان ویروس کرونا اصفهان استانداری اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آران و بیدگل آماده استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تشکیل ۱۰ کمیته تخصصی ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی این شهرستان خبر داد.


علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قالب ۱۰ کمیته فعالیت دارد، اظهار کرد: باید برنامه‌های پیش بینی شده در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ باتوجه به تقارن با ماه مبارک رمضان، متناسب با این ماه باشد.


وی افزود: امیدواریم با همت همه مسئولان شهرستان همانند سال گذشته و با یک مدیریت واحد در سطح شهرستان خدمات‌دهی مناسب در تعطیلات نوروز ارائه دهیم.


فرماندار آران و بیدگل تصریح کرد: همه دستگاه‌های خدماتی با توجه به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده سازی زیرساخت‌های لازم اقدام می‌کنند.


رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل با رویکرد مدیریت و برنامه ریزی سفرهای ایمن و مسئولانه و ایجاد نشاط اجتماعی و نیز ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی با تشکیل ۱۰ کمیته در ذیل این ستاد فعال شد که هر یک از این کمیته‌ها وظایف مختلفی براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.


رضایی یادآور شد: کمیته کنترل بازار، ارزاق و خدمات عمومی، کمیته خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی، کمیته خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، کمیته هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، کمیته اسکان، نظارت و آمار، کمیته خدمات حمل و نقل، کمیته خدمات امداد و نجات، کمیته ساماندهی و نظارت بر فضاهای اقامه نماز و کمیته ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، ۱۰ کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان را تشکیل می‌دهند.


وی گفت: باید به بهترین وجه ممکن خدماتی شایسته و درخور به هموطنانی که شهرستان آران و بیدگل را به عنوان مقصد یا مسیر سفر انتخاب می‌کنند، ارائه دهیم و لازم است نهایت تلاش و کوشش خود را برای رضایتمندی هر چه بیشتر مسافران نوروزی به کار گیریم.

کد خبر 737109

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش ۵۰ تا ۱۵۰ میلیمتری در ایلام
  • اعمال محدودیت های جدید ترافیکی در آبادان
  • آران و بیدگل آماده استقبال از مسافران نوروزی
  • برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی
  • ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شیراز افتتاح شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های اصفهان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان سال ونوروز دراستان اصفهان
  • محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده های بوشهر اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی ویژه ایام نوروز در جاده های اصفهان
  • برخورد با واحدهای غیرمجاز شهرستان فردوس که نسبت به اسکان گردشگران اقدام می‌کنند