Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@14:16:25 GMT

میشل فرم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۳۰۸

میشل فرم دروازه بان سابق تیم ملی هلند در سن 37 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

میشل فرم پس از شش فصل حضور در تاتنهام هاتسپر، در تابستان 2020 بازیکن آزاد شد و پس از اینکه موفق به امضای قرارداد با هیچ باشگاهی نشد، تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.

به گزارش طرفداری، میشل فرم فوتبالش را در سال 2005 از باشگاه اوترخت آغاز کرد و در همان ابتدا به صورت قرضی راهی دن بوش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از شش فصل حضور در اوترخت، راهی فوتبال بریتانیا شد و ابتدا به مدت سه فصل در سوانزی سیتی حضور داشت و سپس در سال 2014 راهی تاتنهام هاتسپر شد، هرچند در اسپرز برخلاف سوانزی همواره نیمکت نشین بود. یک لیگ کاپ انگلیس در سال 2013 به همراه سوانزی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2019 تنها افتخارات او در سطح باشگاهی بودند.

در سطح ملی نیز میشل فرم طی سال های 2008 تا 2014، 15 بار پیراهن تیم ملی هلند را پوشید و بخشی از تیم ملی هلند در راه نایب قهرمانی در جام جهانی 2010 و عنوان سومی در جام جهانی 2014 بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال یوشکو گواردیول از لایپزیش به منچسترسیتی به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای مدافعین در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست دفاع کرده که یوشکو گواردیول در صدر این فهرست قرار گرفته است. مدافع 22 ساله کروات در فصل 24-2023 و با قراردادی به ارزش 90 میلیون یورو از لایپزیش به منچسترسیتی پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان، گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین مدافعین را به خود اختصاص داده باشد.

پس از گواردیول، هری مگوایر از منچستریونایتد در جایگاه دوم ایستاده است. این مدافع انگلیسی در فصل 20-2019 و با قراردادی به ارزش 87 میلیون یورو از لسترسیتی به منچستریونایتد پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت مدافعین هم به مدافع هلندی سابق یوونتوس اختصاص دارد.

ماتیاس دلیخت در فصل 20-2019 و در انتقالی به ارزش 85.5 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست تا او به سومین مدافع گران‌قیمت دنیای فوتبال تبدیل شود. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین مدافعین می‌اندازیم.

10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین مدافعان نقل و انتقالات گران‌قیمت تاریخ فوتبال در پست دفاع

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • یورگن کلوپ مدیون سرمربی پرسپولیس!
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • خداحافظی تلخ جیدن کاکس آمریکایی از دنیای کشتی + ویدئو
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • جهانبخش با فاینورد قهرمان جام حذفی هلند شد
  • قهرمانی فاینورد در جام حذفی هلند در حضور کوتاه جهانبخش
  • جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس
  • فاینورد با جهانبخش قهرمان جام حذفی هلند شد
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏