Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منطقه‌ای وزیرکشور با اشاره به تدابیر ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در نشست دوم شهریور ماه سالجاری با اعضای هیات دولت با معظم له که بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، مبنی بر  ضرورت ایجاد کارگروه شبانه روزی بررسی و حل مشکلات  واحدهای تولیدی، مکاتبات متعدد رحمانی فضلی وزیر کشور طی دو سال گذشته و دستور اخیر رییس جمهور در هامش آخرین مکاتبه وزیر کشور و نهایتا حمایت مهندس رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت از این طرح، نهایتا هفته گذشته و طی بخشنامه‌ای به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد که ظرف مدت ۱۰ روز ، نسبت به راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرحهای سرمایه گذاری اقدام کنند که تا این تاریخ و در کمتر از یک‌ هفته از زمان صدور ابلاغیه مورد اشاره، با اهتمام جدی استانداران، معاونین اقتصادی استانداری‌ها، روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و همراهی دستگاه‌های عضو برای معرفی نمایندگان مرتبط، تا عصر امروز ، ۱۱ استاننسبت به راه اندازی و فعال سازی مرکز موصوف اقدام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این خبر، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، تهران، قم،کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، مازندران، مرکزی و همدان از جمله این استان‌ها هستند.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، در ادامه اظهار امیدواری کرد که طی روزهای آتی و موعد ابلاغی، مراکز مورد اشاره در سایر استانها نیز راه اندازی خواهد شد و در هماهنگی به عمل آمده با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی روزهای آینده تلفن چهارشماره ملی برای تسهیل در برقراری ارتباط بین متقاضیان و مدیران واحدهای تولیدی با مراکز شبانه روزی مورد اشاره اختصاص خواهد یافت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بابک دین پرست وزیرکشور وزیرکشور رحمانی فضلی واحدهای تولیدی بابک دین پرست واحدهای تولیدی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هزار و ۶۷ بیمارستان کشور در طرح سلامت نوروزی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: دکتر سعید کریمی در نشست خبری طرح سلامت نوروزی گفت: اورژانس‌های تمام بیمارستان‌ها به صورت شبانه روزی به مراجعان خدمات رسانی می‌کنند.
وی افزود: هیچ بیمارستانی از به تعطیل کردن بخش‌های بستری نیست و اگر به سبب کاهش مراجعه آمار بستری کاهش یافت باید آمادگی بازگشت به ظرفیت کامل را داشته باشند.
دکتر کریمی تصریح کرد: ۱۷ هزار و ۱۶۰ تخت ویژه در طرح سلامت نوروزی فعال است و ۲۱ هزار و ۵۹۷ تخت اورژانس در طرح سلامت نوروزی به کار گرفته می‌شود.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ۲۳ هزار پزشک متخصص به صورت شیفت بندی و ۱۰ هزار پزشک عمومی در بیمارستان‌ها حضور دارند و پزشکان عمومی هم در ۴ هزار مرکز خصوصی درمانی خارج از بیمارستان نیز به صورت شبانه روزی حضور خواهند داشت.
دکتر کریمی تاکید کرد: ۴ هزار و ۷۰۰ پزشک فوق تخصص هم در طرح سلامت نوروزی به بیماران خد مت رسانی می‌کنند. وی گفت در هر یک از ۶۷ دانشگاه علوم پزشکی کشور یک مرکز شبانه روزی ارائه خدمات دندانپزشکی در ایام تعطیلات نوروز فعال خواهد بود. دکتر کریمی گفت در کلان شهر‌ها دو مرکز شبانه روزی ارائه خدمات دندانپزشکی که زیر نظر بخش خصوصی کار می‌کنند نیز فعال خواهند بود.

دیگر خبرها

  • آمادگی حوزه بهداشت و درمان زنجان برای خدمت‌رسانی درتعطیلات نوروز
  • ارزش افزوده صادرات استان مرکزی دو برابر میانگین کشور است
  • فعالیت ۲۵ داروخانه شبانه‌روزی و روزانه در اطراف حرم مطهر رضوی
  • ۴۵۰ نیروی اورژانس در طرح سلامت نوروزی اردبیل شرکت دارند
  • فعالیت شبانه روزی کالا و مسافر از پایانه های کرمانشاه
  • تجهیز دومین مرکز درمانی بخش احمدآباد مشهد به دستگاه الکتروشوک
  • بازدید وزیر بهداشت از واحدهای ارتباطات مردمی مرکز اورژانس تهران
  • آماده باش هزار و ۶۷ بیمارستان کشور در طرح سلامت نوروزی
  • فعالیت شبانه روزی ۲۲۰ مرکز دندانپزشکی در ایام نوروز
  • در ایام نوروز همه داروخانه‌های شبانه‌روزی دایر هستند/ انواع خدمات درمانی برای بیماران اورژانسی