Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@07:13:37 GMT

۱۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۴۰۲

۱۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان توزیع شد

هجریان از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان آبادان خبر داد و گفت: این بسته‌‌ها به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) و هفته بسیج دانش آموزی از سوی سپاه آبادان توزیع می‌‌شود.

«صادق هجریان» امروز (دوشنبه 5 آبان) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک فرارسیدن آغاز امامت حضرت حجت (عج)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص طرح کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند اظهار کرد: در راستای لبیک به بیانات مقام عظمای ولایت کلیه نیروهای بسیجیان شهرستان آبادان پای کار آمدند که به سخنان رهبر خود جامع عمل بپوشانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان از توزیع 400 بسته معیشتی در قالب طرح کمک‌های مومنانه به نیازمندان این شهرستان خبر داد و افزود: این بسته‌ها شامل اقلام مختلفی از جمله برنج، روغن، حبوبات و ... است که با کمک خیرین و ناحیه مقاومت بسیج آبادان تهیه شده است.

 

وی اضافه کرد: بنا داریم این بسته‌های معیشتی را در میان خانوارهای نیازمند و کم برخوردار مناطق شطیط، طیب و سلیچ تقسیم و توزیع کنیم.

 

هجریان همچنین از توزیع 800 بسته معیشتی در قالب این طرح طی هفته آینده خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌ها به مناسبت هفته بسیح دانش‌آموزی تهیه شده که در میان افراد کم برخوردار آبادان و روستا‌های این شهرستان توزیع می‌شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های مومنانه توزیع بسته های معیشتی رزمایش کمک های مومنانه خبرگزاری شبستان خوزستان خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند آغاز امامت امام زمان عج هفته بسیج دانش آموزی هفته بسیج دانش آموزی کمک به نیازمندان خیرین خیرین بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸هزار بسته کمک معیشتی در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فیضی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: سال‌ها است که آستان قدس رضوی در کنار خدمت به زائران کمک به مردم و رسیدگی به شرایط معیشت آن‌ها را نیز در اولویت قرار داده است.   او ادامه داد: اگرچه ما خواهان این هستیم که تمام مردم ما توانگر باشند و نیازمندی در کشور وجود نداشته باشد، اما از روزهای سخت کرونا با دستور مقام معظم رهبری طرح‌های کمک‌های مومنانه آغاز شد و آستان قدس رضوی تا امروز نیز بر استمرار آن پافشاری کرده است.   او افزود: امروز نیز توزیع ۸هزار بسته معیشتی را در ۸ پهنه حاشیه‌ای شهر مشهد خواهیم داشت که از گذشته توسط آستان قدس رضوی شناسایی شده اند.   فیضی گفت: این بسته‌ها شامل ۱۷ قلم از ملزومات سفره‌های افطار و سحر است که میان نیازمندان توزیع خواهد شد.   قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: هزینه تمام شده برای این ۸هزار بسته ۱۵ میلیارد تومان است که نیمی از آن‌را آستان قدس رضوی و نیمی دیگر را شبکه‌های خادمیاری و تشکل‌های کمک به حاشیه شهر تهیه کرده اند.   فیضی در پایان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۰۰هزار بسته کمک معیشتی توسط آستان قدس رضوی در سراسر کشور میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان استان سمنان
  • توزیع ۵۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خراسان شمالی
  • عیدی گروه جهادی امام علی(ع) به نیازمندان در خوی
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • تهیه و توزیع ۸هزار بسته کمک معیشتی در مشهد
  • بسته های معیشتی بین نیازمندان گرمسار توزیع شد
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان شهر مهریز
  • توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان مهریزی
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی رمضانی در بین نیازمندان سلماس