Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@08:55:00 GMT

مرگ بر اثر گازگرفتگی در شیراز

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۴۰۹

مرگ بر اثر گازگرفتگی در شیراز

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن موجب مرگ فردی 44 ساله در شهرستان "شیراز" شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "کاووس محمدی" اظهارداشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در خیابان "ابیوردی" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند فردی 44 ساله در منزل مسکونی در حال استراحت بوده‌ است که بنا به نظر کارشناسان بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن ناشی از نشتی گاز آبگرمکن فوت کرده‌ است. سرهنگ "محمدی"با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، توصیه کرد: شهروندان باید موارد هشدار دهنده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری عامل حریق عمدی تعدادی منزل و خودرو در یکی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با اهالی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ایرج کاکاوند اظهار کرد: در پی اعلام چند فقره آتش‌سوزی منزل و خودرو در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع با توجه به حساسیت آن به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران، در نهایت هویت عامل اصلی حریق پنج منزل مسکونی و خودرو شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در یک عملیات کاملاً هماهنگ دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی با برخی از اهالی روستا اعلام کرد.

کاکاوند خاطرنشان کرد: پس از تشکیل پرونده فرد دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی لازم به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 737446

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی در ایوانکی
  • وقوع انفجار منزل مسکونی در سمنان و ایوانکی/ یک نفر جان باخت
  • عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان دستگیر شد
  • جان باختن یک نفر در طعمه‌ی حریق منزل مسکونی
  • انفجار گاز در سقز به ۳۰ منزل مسکونی خسارت وارد کرد
  • انفجار منزل مسکونی در مشهد ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار یک منزل مسکونی در بلوار ساجدی مشهد
  • انفجار یک منزل مسکونی در بولوار ساجدی مشهد
  • انفجار مهیب در شاهرود ۳ مصدوم برجای گذاشت‌