Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آیین معارفه رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات ۸ ساله رئیس سابق بسیج اساتید اظهار کرد: بسیج اساتید استان در روزهای سخت کرونایی کارهای خوبی انجام داد.

وی گفت: اساتید فرماندهان جنگ نرم هم در درون و هم بیرون دانشگاه هستند و اگر عملکردها جامعه محور باشد خروجی آن کل جامعه را نیز در بر خواهد گرفت و انتظار از اساتید استان همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده ادامه داد: بسیج اساتید باید در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال داشته باشد و هم در دانشگاه و هم در جامعه نقش‌آفرینی کند.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه طرحی در حوزه مسائل اجتماعی استان داریم که همه باید در آن نقش ایفا کنند تا بخشی از مشکلات را با هم‌افزایی و خرد جمعی برطرف کنیم  افزود: زیبنده استان نیست که به خاطر بازی فوتبال و بازی‌ها و درگیری کودکانه یکی دو نفر کشته شود به همین جهت همه از روحانیت گرفته تا اساتید باید برای رفع این دست از مشکلات نقش آفرینی کنند و راه‌حل ارائه دهند

سردار خرمدل با تاکید بر این که باید مشکلات را خودمان برطرف کنیم و به فکر راه‌حل از مرکز نباشیم اظهار کرد: انتظار داریم بسیج با دید باز عمل کند بسیج متعلق به همه است و بسیج اساتید هم باید شامل حال همه کسانی شود که انقلاب و نظام را قبول دارند.

وی تاکید کرد: در بسیج خط کشی نداریم از هر کسی نظام و انقلاب و رهبری را دوست دارد استقبال می‌شود و می‌تواند در حوزه های مختلف بسیج اعم از اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و بصیرتی فعالیت کند.

این فرمانده خاطرنشان کرد: انتظار است در حوزه پژوهش اساتید ما بر روی کارهای پژوهشی نتیجه‌بخش کار کنند، باید دید گیر استان ما کجاست و پس از احصای مشکلات از توان اساتید استان برای حل مساله کمک گرفت.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال فرمانده سپاه دانشگاه فتح خرمدل خبرگزاری فارس اساتید استان بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام آمادگی دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برای مناظره با اساتید مدعی اخراج، تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران اعلام کرد: با دعوت از رییس دانشگاه تهران فردا یکشنبه ۲۷ اسفندماه مناظره ای برگزار خواهد کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد: اساتید مدعی اخراج می توانند برای هماهنگی شرکت در مناظره با شبکه دانشگاه تماس بگیرند.

رییس دانشگاه تهران در هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاری مهر آمادگی خود را برای شرکت در مناظره ای با اساتید مدعی اخراج اعلام کرد و گفت: «شما اگر یک مورد اخراجی اساتید پیدا کردید، به من معرفی کنید. آمادگی کامل دارم که یک جلسه با حضور رسانه‌ها برگزار کنم و با این استاد مدعی اخراج مناظره کنم.»

وی همچنین اظهار داشت: «در فضای مجازی عده‌ای را نام می‌برند که در دانشگاه تهران حق‌التدریس بوده‌اند - که عضو هیأت علمی دانشگاه تهران هم نیستند - و بنا به دلایلی همچون عدم نیاز گروه، نمره پایین ارزیابی دانشجویی و یا در مواردی به علت مشکل اخلاقی، ادامه همکاری با آنها قطع شده باشد. اما در برخی رسانه‌ها می‌شنویم که می‌گویند ما به علت نقد سیاسی و یا گرایشات سیاسی، با آن‌ها قطع همکاری کرده‌ایم! من همین‌جا اعلام می‌کنم حاضرم اگر هر مدرس حق‌التدریس یا عضو هیأت علمی پیمانی بگوید که وی را به علت نقد سیاسی یا گرایش خاص سیاسی از دانشگاه تهران اخراج کرده‌اند، با حضور هر رسانه‌ای که استاد مدعی مشخص می‌کند، شخصاً نشست و مناظره برگزار کنم و ادعاهای استاد مربوطه را بر اساس مدارک و شواهد واقعی بررسی کنیم.»

متن کامل گفتگوی خبرگزاری مهر با محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران را می توانید در اینجا بخوانید.

کد خبر 6056131 ندا نظری

دیگر خبرها

  • دریادار تنگسیری: شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس رژه سراسری برگزار می‌کنند
  • رژه سراسری شناورهای بسیج دریایی سپاه در روز قدس
  • درگیری مرزی افغانستان و پاکستان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی بسیج در اردبیل
  • ایرج راد: ضدتئاتر به تئاتر آسیب می زند
  • آینده روسیه با تکرار پوتین
  • تقدیر فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد ابهر موفق‌ترین کانون استان زنجان شد
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود