Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو مارادونا به مناسبت تولد 60 سالگی اش مصاحبه ای خواندنی با فرانس فوتبال داشته که بخشی از آن را در ادامه می توانید ملاحظه کنید.

دیگو مارادونا در تاریخ 30 اکتبر، 60 ساله خواهد شد. به همین مناسبت مجله معتبر فرانس فوتبال به بررسی دوران فوتبال او پرداخته و گزارشی مفصل در این خصوص تهیه کرده است. از دست خدا تا گل قرن! از آغاز زندگی در محله ای فقیرنشین گرفته تا دریافت توپ طلای افتخاری توسط فرانس فوتبال در سال 1995.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از ستاره های سابق دنیای فوتبال نیز در خصوص او صحبت هایی کرده اند.

به گزارش طرفداری، دیگو مارادونا در بخشی از این مصاحبه می گوید که برد 1-0 مقاب اروگوئه در جام جهانی 1986، بهترین بازی دوران فوتبالش بوده است. او در ادامه در خصوص رویایش در 60 سالگی با خنده می گوید:

من آرزو دارم که توانایی به ثمر رساندن گلی دیگر مقابل انگلیس این بار با دست راست را داشته باشم.

دیگو مارادونا در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص بهترین بازیکنان جهان می گوید:

مسی و کریستیانو، کریستیانو و مسی .... برای من این دو نفر بالاتر از بقیه هستند. من کسی را نمی بینم که نزدیک به آن ها باشد. هیچ کسی حتی نیمی از کار آن ها را انجام نمی دهد.

جلد مجله فرانس فوتبال به مناسبت 60 سالگی دیگو مارادونا

 بیشتر بخوانید:

فوتبالی که تنها یک خدا دارد: دیگو آرماندو مارادونا

جملات منتخب در مورد دیگو مارادونا؛ از میشل پلاتینی تا مالدینی و مسی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیگو مارادونا فرانس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که رئال مادرید با ۱۵۳ میلیون دنبال‌کننده در صدر جدول این لیست دست نیافتنی به نظر می‌رسد، بارسلونا جایگاه دوم خود را حفظ کرده، اما پاری سن ژرمن در صعودی شگفت‌انگیز به رتبه سوم رسیده است.

بنابر روایت ورزش سه، پاریسی‌ها که با جذب نیمار جونیور برزیلی و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، توجهات را به خود جلب کرده‌اند، حالا با حدود دو میلیون دنبال‌کننده بیشتر نسبت به منچستریونایتد صدرنشین هستند. نکته جالب اینکه منچستر برای سال‌های طولانی رتبه سوم را به دست آورده بود، اما حالا پاریس این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

در بین ۱۰ باشگاه نخست حضور منچسترسیتی بالاتر از بزرگان فوتبال انگلیس، جالب توجه است، چرا که این تیم نیز همچون پی‌اس‌جی، با خریدهای چند سال اخیر خود موفق شده هواداران زیادی را به دست بیاورد.

نکته مهم اینکه النصر عربستان با نزدیک به ۲۵ میلیون فالوور به جمع ده باشگاه پرطرفدار اینستاگرام نزدیک شده که این موضوع کاملا به دلیل انتقال کریستیانو رونالدو است. رونالدو در این مدت نه تنها النصر بلکه فوتبال عربستان و آسیا را به کانون توجهات برده و حالا احتمالا به زودی النصر جای باشگاه آرسنال را هم خواهد گرفت.

در این بین رد پای کریستیانو رونالدو در این جدول کاملا واضح است. او نه تنها النصر بلکه یوونتوس را هم به یکی از پرفالوورترین تیم‌ها در اینستاگرام تبدیل کرده تا آنها از لیورپول، بایرن مونیخ، میلان و... بالاتر باشند.

در بین تیم‌های آسیایی، الهلال و پرسپولیس تهران رتبه بعدی را به خود اختصاص دادند. الهلال کمی بیشتر از ده میلیون دنبال‌کننده دارد و پرسپولیس به آمار ۹ میلیون مخاطب رسیده که عددی فوق العاده در مقیاس فوتبال ایران محسوب می‌شود. در صورتی که باشگاه و هواداران پرسپولیس فعالیت بیشتری در این شبکه اجتماعی داشته باشند، شانس عبور از الهلال را خواهند داشت.

چهارمین باشگاه محبوب آسیا از نظر این شبکه اجتماعی الاهلی عربستان است که این فصل با جذب بازیکنان بزرگ در حد ریاض محرز و رابرت فیرمینو به آمار ۵ میلیونی نزدیک شده است. با این حال استقلال تهران نیز ۴ میلیون دنبال کننده دارد و فعلا از الاتحاد گوی سبقت را ربوده تا پنجمین باشگاه پرطرفدار لقب بگیرد.

جالب اینکه استقلال از باشگاه‌هایی نظیر سویا اسپانیا و مارسی فرانسه و بایرلورکوزن آلمان هم فالوور بیشتری دارد و توانسته جایگاه بهتری را نسبت به آنها داشته باشد.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888767

دیگر خبرها

  • چه بازیکنانی بیشترین بازی را کنار کریستیانو رونالدو داشته‌اند؟
  • تیم 7 نفره رویایی زلاتان ابراهیموویچ؛ خبری از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیست! + عکس
  • مسی ارزان شد: قیمت لئو را باور نمی‌کنید!‏
  • زمان سقوط رونالدو فرا رسید؟
  • رونالدو در محدوده پایان دوران ملی!
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • استقبال درویش و دخترش از رونالدو در ایران | اتفاقات جنجالی سال
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • الگوبرداری از کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور کاپیتان تیم ملی برزیل در 23 سالگی!