Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جامعه اسلامی مدیران در مورد انتخابات آمریکا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

مردم آمریکا و و نخبگان سیاسی جهان به خوبی دریافته اند که رژیم حاکم بر کشور پهناور ایالات متحده، ده‌ها سال است نقشی مخرب در جغرافیای بین المللی ایفا می‌کند. انتخاب این نقش منفی باعث شده درآمد و هزینه‌های این رژیم دچار تغییرات گسترده‌ای شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش افسارگسیخته بدهی دولت آمریکا، مهر تاییدی بر انجام هزینه‌هایی است که همراستا با منافع مردم آمریکا هزینه نمی‌گردد. جامعه اسلامی مدیران به عنوان یک نهاد سیاسی – اجتماعی که کشورش در طول سالیان گذشته از شرارت‌های دولت مرکزی ایالات متحده دچار آسیب شده است، می‌خواهد نکاتی را اعلام نماید که در کمتر رسانه‌ای بدان اشاره می‌شود.

در کنار قبول این واقعیت که دولت آمریکا توانسته است با تجمیع ثروت و رسانه در آمریکای شمالی قدرتی را در صحنه بین الملل بوجود آورد، مباحث عمیقی وجود دارد که مسئولیت انسانی فراوانی برای جوانان و ملت آمریکا پدید آورده است. بی شک اکثریت مردم در مراودات بین المللی با تصویر سیاهی که از آمریکا، در ذهن سایر ملت‌ها ساخته شده است، مواجه شده اید. تصویری که حتی در ایالت‌های امریکا نیز تا حدود زیادی پر رنگ شده و در واقع آمریکا تبدیل به محور تولید شرارت در دنیا گردیده است. نگاه به عملکرد یک قرن اخیر سیاستمداران ایالات متحده حقایق تلخی به همراه دارد که مردم کشورهای دنیا به خوبی از آن به عنوان اسنادی محکمه پسند برای محکومیت دولت آمریکا در نزد افکار عمومی استفاده می‌کنند.

هر چند تلاش‌های گسترده رسانه ای، تا حدودی با زیرکی توانسته است لکه‌های بی آبرویی دولت آمریکا را کمرنگ کند و برخی جریان‌های سیاسی ساده انگار را حتی در یک شور انقلابی مانند ایران را فریب دهد، اما با وجود عملکرد دولت‌های اخیر آمریکا این تلاش‌ها در عمل بی اثر شد و اهداف تعیین شده نقش برآب گردیده است. امروز ما در ایران اسلامی با وجود اعمال سنگین‌ترین فشارهای دولتی آمریکا، از جای جای دنیا پیام‌هایی در حمایت از راه مقاومت دریافت می‌کنیم، که ما را به ایستادگی تا شکست کامل این رژیم جهانخوار تشویق می‌کنند. تعجب آن‌ها از پیشرفت ایران با وجود تمام شرارت‌ها باعث شده در مورد صحت ادعاهای دولتمردان پرمدعای واشنگتن تشکیک کنند.

اکنون که رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری امریکا در جریان بوده و دنیا شاهد بروز رفتارهای کودکانه از سیاستمداران سالخورده است، روز به روز نگرش ملت‌ها به واقعیت‌های پنهان بیشتر معطوف می‌شود. با این وجود دیری نخواهد بود که ضعف و پلشتی بر کشور آمریکا حاکم شود و فرصت اصلاح بنیادین به دست خود مردم این کشور از آنان سلب گردد. براستی چطور است که در کشور حامی دموکراسی، آرای الکترال تصمیم ساز می‌شوند و در مهد ادعای حقوق بشر و توجه به علم، فردی مشابه ترامپ به قدرت می‌رسد.

دولت‌های آمریکا بیش از ۴۰ سال است با نقض تمامی قوانین بین المللی باعث اعمال فشار بر مردم ایران شده اند و با هر بار ناکامی، بر تبلیغات دروغین خود علیه جمهوری اسلامی ایران افزوده اند. با وجود تمامی این دشمنی‌ها که با هزینه کرد مالیات‌های مردم آمریکا صورت گرفته، نه تنها آن‌ها به اهداف خود نرسیده اند بلکه اکنون قدرت ایران به حدی رشد کرده که مساله ایران به یکی از تعیین کننده‌ترین موضوعات انتخابات آمریکا مبدل گردیده است. دلیل این مدعا، جنایت و حماقت محض دونالد ترامپ در ترور سردار شهید سلیمانی است که با واکنش شدید ایران مواجه شد و صدمات جانی و مالی و حیثیتی فراوانی به سربازان و ژنرال‌های آمریکایی وارد کرد.

مردم و جوانان آمریکایی آگاه باشندکه قدرت ایالات متحده آمریکا رو به افول است و با وجود بی تدبیری‌های فروانی که در سیاستمداران این قدرت جهانی وجود دارد پیش بینی می‌شود قدرت ملت‌ها به زودی بر ثروت و قدرت آمریکا چیره شود؛ لذا جهانیان این انتظار را از شما دارند تا با یک ابتکار عمل ریل گذاری نقش آفرینی آمریکا در صحنه بین الملل را تغییر دهید. به این دلیل که در صورتی که این تغییر ریل از سوی سایر ملت‌ها صورت پذیرد تبعات به مراتب سخت تری برای مردم آمریکا به همراه خواهد داشت.

هر چند مدل حاکمیت رژیم امریکا اجازه تغییرات بنیادین در ساختار فعلی را هموار نکرده و همچنان انتخابات فقط در بین دو حزب معلوم الحال صورت می‌پذیرد، اما حمایت و سرمایه گذاری بر روی شخصیت‌هایی که به دنبال امریکای پیشرفته‌تر و آبرومند در سرتاسر دنیا هستند، موضوعی است که با یک تصمیم ملی همراه با اعتراضات گسترده میلیونی قربانیان نژادپرستی و اکثریت تحت ستم مالی و فساد حاکمیتی می‌تواند زمینه انتقال قدرت مسالمت آمیز را به سمت منافع ملت آمریکا فراهم کند. امروز به تجربه ثابت شده است قدرت آمریکا در حل مسائل مختلف به سود خود، دیگر کارایی لازم را ندارد و سماجت بر خواسته‌های غیرقانونی دولت آمریکا صرفا بدهی شهروندانش را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1078627 برچسب‌ها جامعه اسلامی مدیران انتخابات آمریکا دشمنی آمریکا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جامعه اسلامی مدیران انتخابات آمریکا دشمنی آمریکا ایالات متحده دولت آمریکا مردم آمریکا ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درد و بلای رسول خادم و هادی چوپان بخورد توی سر گولاخ های پاچه خار اصحاب قدرت

محسن جلال پور   این روزها دو چهره ورزشی نزد مردم احترام زیادی دارند؛ یکی جهان‌پهلوان رسول خادم که به سیاست و منزلت رسمی پشت پا زده و خادم واقعی مردم شده است و دیگری هادی چوپان که بدون کمک دولت و بدون ارتزاق از بودجه عمومی، به قهرمانی رسیده و یکی یکی جوایز جهانی را از آن خود می‌کند.   جهان‌پهلوان رسول خادم را این روزها فقط می‌شود کنار دردمندترین مردم ایران پیدا کرد. هرجا درد بیشتر است، خادم مردم همان‌جاست. نه مثل سیاستمدارانی که داعیه دفاع از مردم دارند اما جایی پیدا می‌شوند که رانت بیشتری دارد.   هادی چوپان هم که روزگاری برای گذران زندگی و تأمین هزینه قهرمانی، گچ‌کاری می‌کرده، این روزها سلطانی می‌کند و به هر مسابقه‌ای که پا می‌گذارد، بر عزت و احترام ایران و ایرانی می‌افزاید.   نکته مشترک هر دو قهرمان این است که دریافته‌اند از نهاد دولت کاری بر نمی‌آید و اگر قرار است تحولی صورت گیرد، باید تک‌تک افراد آستین بالا بزنند و تحول‌آفرینی کنند.   درد و بلای این دو پهلوان بخورد توی سر گولاخ‌هایی که بویی از پهلوانی نبرده‌اند و زور بازویشان را صرف خاراندن پاچه اصحاب قدرت می‌کنند.   منبع: کانال نویسنده کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بازی موش و گربه روسیه با ایران به روایت فلاحت پیشه
  • ادگار داویدز خطاب به مردم ایران؛ به زودی می بینمتون، عید و رمضان مبارک!
  • زیدآبادی تحلیل کرد؛ چرا ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نرفته است؟
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • درد و بلای رسول خادم و هادی چوپان بخورد توی سر گولاخ های پاچه خار اصحاب قدرت
  • فعال شدن گسل ژئوپلیتیکی در فلسطین اشغالی
  • نباید برای ایران و ایرانی به حداقل امکانات معیشتی رضایت بدهیم
  • گرگیجه سایت غربگرا: همزمان با بایدن و ترامپ مذاکره کنیم (!)
  • روزنامه جمهوری اسلامی: نباید برای ایران و ایرانی به حداقل امکانات معیشتی رضایت بدهیم
  • رفاه حداکثری حق مردم ایران است