Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نایب رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: در رابطه با طرح مهریه اظهار کرد: طبق این طرح محکومیت های مالی مثل دیه، مهریه و زندان ندارد مگر اینکه ثابت شود، فرد توانایی مالی دارد.
به گزارش خرداد به نقل از برنا، پس از انتشار ویدیوی ضرب و جرح دختر آبادانی در فضای مجازی، دادستان عمومی و انقلاب آبادان مطرح کرد "افرادی که فیلم این حادثه را در فضای مجازی منتشر کرده اند به زودی دستگیر خواهند شد و برخورد لازم با آنها، صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«حسن نوروزی»، نایب رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس، در پاسخ به این سوال که چرا با افرادی که صحنه های این چنینی را که یک فرد مورد آزار قرار می‌گیرد، منتشر می کنند برخورد قضایی صورت نمی‌گیرد گفت: اشاعه فحشا از نظر شرع مقدس اسلامی ممنوع است و انتشار چنین فیلم هایی‌ که زنندگی دارد و بدون اجازه از دادسرا است، جرم محسوب می‌شود و باید مورد پیگیری قرار گیرد.
او ادامه داد: فرد باید این فیلم را به دادسرا ارایه می کرد، نه اینکه آن را در فضای مجازی منتشر کند، انتشار چنین ویدیوهایی صحیح نیست زیرا از نظر قضایی نظم جامعه را برهم ریخته است و مجازات خود را در پی دارد.
او در خصوص برنامه های کمیسیون حقوقی گفت: مهریه و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و اصلاح آیین دادرسی کیفری و باقی مانده لایحه تجارت و اعتبار دهی به اسناد رسمی از جمله اولویت های کمیسیون قضایی است.
نوروزی در رابطه با طرح مهریه اظهار کرد: طبق این طرح محکومیت های مالی مثل دیه، مهریه و زندان ندارد مگر اینکه ثابت شود، فرد توانایی مالی دارد. برچسب ها: فیلم دختر آبادانی ، مجازات ، نماینده مجلس

منبع: خرداد

کلیدواژه: فیلم دختر آبادانی مجازات نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد

مجمع عمومی عادی و مجمع فوق‌العاده سالیانه صاحبان سهام شرکت مدیریت صنعت شوینده، ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه، با حضور ۸۰.۳ درصدی صاحبان سهام در سالن همایش‌های شرکت بین‌المللی بازرسی کالای تجاری برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این مجمع با حضور سهام‌داران حقیقی و حقوقی، اعضای هیئت‌مدیره، نماینده سازمان بورس و اوراق‌بهادار، نماینده حسابرس و بازرس قانونی و به ریاست مظفری نماینده شرکت توسعۀ صنایع بهشهر برگزار شد و در ابتدای آن، حمیدرضا حقی، مدیرعامل شوینده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن نوروز باستانی، تصریح‌کرد: مفتخریم که کارنامۀ یک سالۀ شرکت مدیریت صنعت شوینده به لطف خدا و حمایت های بی‌دریغ و راهبردهای صحیح دکتر مرادی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره توسعه صنایع بهشهر با توفیق همراه بوده و در مجمع عمومی به پیشگاه سهام‌داران تقدیم می‌شود.

وی در ادامه با ارائۀ گزارشی از روند روبه بهبود شرکت‌های تابعه و هلدینگ شوینده، افزود که عملکرد سال مالی 1402 منتج به تحول 539 درصدی سود تجمعی گروه شوینده گردیده و سود خالص شرکت در سال مالی 1402 مبلغ 1,270,254 میلیون ریال است.

تقسیم سود و اصلاح اساسنامه

در پایان مجمع عمومی عادی، به اتفاق آرا تقسیم سود 1,000ریالی به ازای هر سهم و سایر بندهای گزارش به تصویب رسید و پس از آن، مجمع عمومی فوق‌العادۀ شرکت به‌منظور اصلاح بندهایی از اساسنامۀ شرکت برای انطباق با ابلاغ سازمان بورس و اوراق بهادار دایر و تصمیمات لازم اتخاذ و مصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط اعطای تابعیت به اتباع افغانستان باید بررسی شود
  • مدیریت قالیباف بر مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /تا صحبت از تحقیق و تفحص می شود، یک باند وارد میدان می شوند تا جلوی قانون را بگیرند
  • تحقق برنامه تحولی هلدینگ شوینده؛ کام سهامداران شیرین شد
  • انتصاب مسئول اجرای طرح سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب ۲ تلاش کنند
  • منتخبان مردم اصفهان در مجلس برای احیای بهشت‌آباد و گلاب۲ تلاش کنند
  • نماینده مجلس: رقم سبد معیشت کارگران چیزی بالغ بر 21 میلیون تومان است اما دولت 16 میلیون را قبول دارد! مذاکرات جلسات شورای عالی کار کامل منتشر شود نه گزینشی
  • این ۵ نماینده مجلس آینده چند میلیون تومان در انتخابات هزینه تبلیغات کردند؟ +جزئیات
  • کمیسیون SEC ایلان ماسک را به تلاش برای «تحریف» تحقیقات در مورد تملک توییتر توسط وی متهم کرد
  • دستگیری کارچاق‌کن در هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی