Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آیین معارفه رئیس بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از زحمات ۸ ساله رئیس سابق بسیج اساتید اظهار کرد: بسیج اساتید استان در روزهای سخت کرونایی کارهای خوبی انجام داد.

وی گفت: اساتید فرماندهان جنگ نرم هم در درون و هم بیرون دانشگاه هستند و اگر عملکردها جامعه محور باشد خروجی آن کل جامعه را نیز در بر خواهد گرفت و انتظار از اساتید استان همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده ادامه داد: بسیج اساتید باید در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور فعال داشته باشد و هم در دانشگاه و هم در جامعه نقش‌آفرینی کند.

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه طرحی در حوزه مسائل اجتماعی استان داریم که همه باید در آن نقش ایفا کنند تا بخشی از مشکلات را با هم‌افزایی و خرد جمعی برطرف کنیم  افزود: زیبنده استان نیست که به خاطر بازی فوتبال و بازی‌ها و درگیری کودکانه یکی دو نفر کشته شود به همین جهت همه از روحانیت گرفته تا اساتید باید برای رفع این دست از مشکلات نقش آفرینی کنند و راه‌حل ارائه دهند

سردار خرمدل با تاکید بر این که باید مشکلات را خودمان برطرف کنیم و به فکر راه‌حل از مرکز نباشیم اظهار کرد: انتظار داریم بسیج با دید باز عمل کند بسیج متعلق به همه است و بسیج اساتید هم باید شامل حال همه کسانی شود که انقلاب و نظام را قبول دارند.

وی تاکید کرد: در بسیج خط کشی نداریم از هر کسی نظام و انقلاب و رهبری را دوست دارد استقبال می‌شود و می‌تواند در حوزه های مختلف بسیج اعم از اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و بصیرتی فعالیت کند.

این فرمانده خاطرنشان کرد: انتظار است در حوزه پژوهش اساتید ما بر روی کارهای پژوهشی نتیجه‌بخش کار کنند، باید دید گیر استان ما کجاست و پس از احصای مشکلات از توان اساتید استان برای حل مساله کمک گرفت.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال فرمانده سپاه دانشگاه فتح خرمدل خبرگزاری فارس اساتید استان بسیج اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپاه پاسداران همواره در بزنگاه های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا، نهضت آبرسانی، کمک به محرومان و همچنین اقدامات فرهنگی در خط مقدم و در کنار مردم بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • سردار شاکرمی، فرمانده سپاه میهمان برنامه زمرد سیما
  • رسیدگی فرمانده انتظامی کرمانشاه به مشکلات شهروندان درحوزه انتظامی
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است