Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@03:52:56 GMT

توقیف پژو و کشف 100 کیلو تریاک

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۴۵۴

توقیف پژو و کشف 100 کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف سواری پژو و کشف 100 کیلو تریاک در محور "سروستان-شیراز" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "رهام‌بخش حبیبی"  اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی با یک سواری 405 قصد انتقال مواد مخدر به شیراز را دارد که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور "سروستان-شیراز" اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد. فرمانده انتظامی استان فارس، گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن 100 کیلو تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد. سردار "حبیبی" با اشاره به اینکه یک سواری 405 که اسکورت محوله بود توقیف و راننده نیز دستگیر شد، تصریح کرد: هر 2 متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توقیف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی بجستان گفت: این سه قاچاقچی که قصد جابجایی چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به شیوه بلعی داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ احمدرضا شهنواز افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر و ایست و بازرسی شهید عبدالهی بجستان هنگام کنترل محور‌های ارتباطی به یک خودرو مظنون و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی که به سه نفر از مسافران خودرو مشکوک شدندبا استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی این سه فرد را  که با بلع مواد مخدر قصد انتقال آن به یکی از شهرستان‌های کشور را داشتند به بیمارستان اعزام کردند.

فرمانده انتظامی بجستان افزود: سه سوداگر مرگ با اعزام به بیمارستان چهار کیلوگرم تریاک از معده شان خارج شد و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

بجستان در جنوب غربی خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • بازداشت ۱۸۹ متهم در طرح ارتقای امنیت آبادان
  • بازداشت ۱۸۹ متهم توسط پلیس آبادان
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • کشف ۵۲ تُن انواع مواد مخدر و توقیف ۶۳۰ خودرو در هرمزگان
  • کشف ۵۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان 
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • ۴ کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد