Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۳۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده‌اند.

وی با اشاره به شمار بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان کردستان تا ظهر امروز، گفت: ۷۷۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ نفر وضعیت وخیم جسمی داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضاعی با بیان اینکه شهرستان سنندج دارای بیشترین بیمار مبتلا به کرونا است، عنوان کرد: هم‌اکنون در بیمارستان‌های سنندج ۳۳۸ نفر بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در سقز ۵۴ نفر، مریوان ۱۱۳ نفر، قروه ۲۸ نفر، بیجار ۳۲ نفر، کامیاران ۲۹ نفر، دیواندره ۱۰ نفر، بانه ۷۹ نفر و دهگلان سه نفر بستری هستند.

وی آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در استان کردستان از ابتدا تاکنون را ۶۱۸ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۵ بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده‌اند.

رضاعی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل کم توجهی برخی از شهروندان شاهد وخیم شدن اوضاع همه گیری کرونا در استان هستیم و اگر فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه خانگی توسط همه شهروندان رعایت نشود نخواهیم توانست زنجیره این ویروس مهلک را قطع کنیم.

کد خبر 5056772

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان ویروس کرونا آمار کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر شهرکرد گرگان نیروی انتظامی کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا ستاد ملی مقابله با کرونا مواد مخدر مراسم عزاداری استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۲ جوان با جراحی شگفت‌آور در بیمارستان سراوان

دو جوان سراوانی که بر اثر اصابت گلوله به جمجمه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان رازی، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سراوان، دو جوان سراوانی که بر اثر اصابت گلوله به جمجمه با مرگ دست و پنجه نرم می‌کردند، پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز در بیمارستان «رازی» سراوان با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شدند.

کهنسال رئیس بیمارستان رازی سراوان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: دو جوان 15 و 20 ساله بر اثر تیراندازی دچار آسیب جدی از جمله بیرون ریختن بافت مغز و شکستگی فرو رفته استخوان‌های جمجمه شده بودند.

وی ادامه داد: این دو بیمار با سطح هوشیاری پایین در سریع‌ترین زمان ممکن توسط مهیار امینی، جراح مغز و اعصاب،  تحت عمل قرار گرفتند و این اعمال جراحی 10 ساعت طول کشید.

کهنسال گفت: خوشبختانه پس از عمل جراحی، هوشیاری دو بیمار به طور کامل بازگشت و این دو بیمار که ابتدا با سطح هوشیاری پایین و تحت مراقبت‌های ویژه قرار داشتند،  با پای خود از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس بیمارستان رازی سراوان ضمن آرزوی سلامتی کامل برای این دو بیمار، از تلاش بی‌وقفه و دلسوزانه تیم جراحی و بیهوشی و کادر درمانی این بیمارستان به ویژه بخش آی سیو و جراحی مردان که در نجات جان این دو بیمار نقش بسزایی داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمله پلنگ به یک دامدار در فومن
  • جراحی دیسک کمر با روشی ساده
  • بدون پیشرفت: حال مدیر فیورنتینا وخیم است
  • نجات جان ۲ جوان با جراحی شگفت‌آور در بیمارستان سراوان
  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • ماهیانه به بیش از ۲۱ هزار نفر در بیمارستان رازی سراوان خدمات ارائه می‌شود
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش