Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@02:35:19 GMT

کریمی با استقلال تمدید می کند

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۴۸۳

کریمی با استقلال تمدید می کند

علی کریمی طی روزهای آینده قرارداد خود را با باشگاه استقلال تمدید خواهد کرد.

به گزارش مشرق، علی کریمی ستاره استقلال در لیگ نوزدهم این روزها مهم ترین دغدغه نقل و انتقالاتی هواداران این تیم محسوب می‌شود و انها منتظرند این بازیکن هرچه زودتر قرارداد خود را تمدید کند تا یکی از مهم ترین نگرانی های آنها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی که طی این مدت با مدیران سپاهان نیز وارد مذاکره شده بود، به نظر می رسد با آنها به توافق دست پیدا نکرده تا شانس ماندن او در استقلال بیشتر از پیش شود.

مهدی کیانی هافبک دفاعی طلایی پوشان اصفهانی نیز که کریمی را جانشین او معرفی می‌کردند، امروز در نیمه دوم دیدار تدارکاتی برابر تراکتور مقابل تیم سابقش بازی کرد، تا پس از دو بازی غیبت در ترکیب طلایی پوشان بار دیگر برای این تیم به میدان رفته باشد و زمزمه‌های خروج او از باشگاه به کمترین حالت ممکن طی روزهای اخیر برسد.

با این وصف باید طی روزهای آینده منتظر اعلام خبر رسمی تمدید قرارداد علی کریمی باشیم؛ خبری خوشحال کننده برای هواداران تیم فوتبال استقلال که دانشگر نیز با انتشار یک استوری به صورت غیرمستقیم به آن اشاره کرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ ورزشی استقلال علی کریمی تمدید قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ترابی در جمع خبرنگاران در مورد اینکه برای فصل آینده مشکوک صحبت کرده ، گفت: خب من قراردادم این فصل تمام می شود و هنوز باشگاه برای فصل آینده با من حرفی نزده است و به همین دلیل گفتم شاید سال آخری باشد که در این تیم هستم. دوست دارم بمانم اما باید صحبتی شود که بمانم.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: پرداختی ها نزدیک به 40 درصد بوده و از فصل گذشته 50 درصد آپشن ها باقی مانده به همین دلیل اوضاع خراب است.

مصاحبه کامل را در فیلم زیر ببینید:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد؛ پایان مهلت ۱۰۰ بیمارستان‌ دارای اخطار ایمنی
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد
  • قرارداد طرح‌های اراضی کشاورزی واگذاری در استان بوشهر تمدید شد