Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی آقازاده عصر دوشنبه در حاشیه سفر یک روزه به شهرستان خنداب در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اینکه کشمش یکی از محصولات مهم و اساسی شهرستان خنداب است، ساماندهی باغداران این شهرستان به خصوص خرید تضمینی کشمش و گندم از آنها گام بلندی در جهت تقویت معیشت مردم است.
وی ادامه داد: در صورت بی‌توجهی به امور کشاورزان خندابی و عدم خرید تضمینی کشمش، دلالان و واسطه‌گران این محصول را بسیار پائین‌تر از قیمت واقعی آن خریداری می‌کنند که این امر زحمت فعالان این حوزه را هدر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی اظهار داشت: در گام نخست باید برای خرید محصول از باغداران برنامه‌ریزی کرد تا با ایجاد دلگرمی در آنان، سطح تولید را به بالاترین سطح ممکن رساند.
آقازاده بیان کرد: فرماندار شهرستان خنداب وظیفه دارد در نشستی تخصصی با اعضای اتحادیه کشاورزان و رئیس جهاد کشاورزی ابن شهرستان میزان اعتبار مورد نیاز را ارزیابی کرده تا با تزریق منابع مورد نیاز از صندوق  کشاورزی، زمینه خرید تضمینی کشمش و انگور ابن شهرستان فراهم شود.
وی اضافه کرد: سالانه بین ۳۰ تا ۴۵ هزار تن انگور در شهرستان خنداب تولید می‌شود که در صورت خرید تضمینی و جلوگیری از ورود واسطه‌گران، درآمد باغداران این منطقه میلیاردها ریال بیشتر می‌شود.
بهره‌برداری از زیرسازی و آسفالت معابر روستای گرماب با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال از برنامه‌های سفر یک روزه استاندار مرکزی به شهرستان خنداب بود.
شهر ستان خنداب با جمعیتی بالغ بر ۳۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال غرب اراک -مرکز استان مرکزی - واقع شده و یکی از مراکز مهم کشاورزی استام محسوب می‌شود.

برچسب‌ها استان مرکزی سیدعلی آقازاده خرید تضمینی کشمش خنداب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی سیدعلی آقازاده خرید تضمینی کشمش خنداب استان مرکزی سیدعلی آقازاده خرید تضمینی کشمش خنداب اخبار کنکور خرید تضمینی کشمش شهرستان خنداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا سلوکی اظهار کرد: شب گذشته، تعدادی سارق مسلح با یک دستگاه خودروی سواری سمند در سطح شهرستان کمیجان حضور یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب افزود: با حضور به موقع پلیس، سارقان که موفق به ارتکاب به جرم نشدند به طرف شهرستان خنداب متواری شدند که با اقدام سریع یگان گشت انتظامی خنداب خودرو تحت تعقیب قرار گرفت و با تیراندازی پلیس خودرو متهمان متوقف شد.

کد خبر 6088090

دیگر خبرها

  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • آغاز برداشت گندم از مزارع شادگان