Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

اسامی قبول شده ها در ۲ بخش مربوط به همه پذیرفته‌شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) و قبول شده های دانشگاه آزاد اعلام شده است.

*هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی مقطع کارشناسی ‌ارشد سال 99 چقدر است؟

شهریه پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 1730000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی، در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 50000 ریال است که هر پذیرفته شده باید آن را در سامانه آموزشیار پرداخت کند.

مطابق آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین المللی و  برون مرزی این دانشگاه داده نخواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سازمان سنجش آموزش کشور کنکور نتایج کنکور ارشد 99 نتایج ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 99 دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سلیمان عباسی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می شود. اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت ماه می توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه نمایند. لازم به ذکر است مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال می باشد.

کد خبر 6080762

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اخذ هزینه از دانشجویان در سنین نامتعارف تحصیل
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی کارشناسی ارشد رشته اخلاق پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی قم
  • اطلاعیه ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان