Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده پارلمان عراق از نقش مخرب و منفی آمریکا و کشورهای عربی همسو که اخیرا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌ کرده‌اند، در تظاهرات روز گذشته خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المعلومه، محمد البداوی نماینده پارلمان عراق از فراکسیون صادقون تصریح کرد که آمریکا و کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده اند، تلاش داشته اند تا به منظور بحرانی کردن اوضاع در عراق بر تظاهرات بغداد و استان های دیگر کشور تاثیراتی بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 وی افزود: برای ما کاملا واضح و روشن است که آمریکا و کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده اند در تظاهرات اخیر عراق دخالت کرده و به دنبال منحرف کردن آن از مسیر مسالمت آمیز بودن بودند و تلاش می کردند تا بحران و بی ثباتی را به کشور وارد کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 این نماینده پارلمان افزود: برخی شخصیت های سیاسی و مشاوران از این کشورها پول گرفته اند و آن را در میان عناصر نفوذی توزیع می کنند تا اینکه روند واقعی اعتراضات را عوض کنند و شعارهایی علیه شخصیت های ملی و احزاب حاضر در روند سیاسی که مخالفت اشغالگری ایالات متحده هستند سرداده شود.

عراق|تاکید الکاظمی بر رخنه عناصر خرابکار به تظاهرات و حمله به نیروهای امنیتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا اخبار عراق اخبار آمریکا اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت: این کشور مخالف محکومیت های یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی است.

«واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل اعلام کرد: روسیه قاطعانه محدودیت های اعمال شده یکجانبه علیه کشورهای آفریقایی را محکوم می کند.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که این کشور از تلاش برای استفاده از تحریم های شورای امنیت سازمان ملل برای مداخله در امور داخلی کشورهای آفریقایی جلوگیری می کند.

نبنزیا افزود که روسیه به کمک در جهت تقویت پتانسیل کشورهای آفریقایی از جمله در شورای امنیت سازمان ملل و مجمع عمومی ادامه می دهد.

دیپلمات ارشد روسیه تاکید کرد که روسیه با تحمیل هر گونه دستور العمل سازمان های سیاسی از خارج مخالف است و از کاهش فشار تحریم ها بر کشورهای مستقل آفریقایی حمایت می کند.

کد خبر 6088034

دیگر خبرها

  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • رای پارلمان اروپا به تضعیف قواعد زیست محیطی به نفع کشاورزان
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • پلیس فرانسه نماینده ارشد پارلمان را احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس