Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله ستاره روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ۲ نفر از متصدیان این کارگاه نیز بازداشت و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه متخلفان این کارگاه غیرمجاز در شرایطی کاملا نامناسب اقدام به تولید و بسته بندی مواد دارویی و خوراکی می کردند، خاطرنشان کرد: میکروکریستالین سلولوز، محلول سوربیتول ۷۰ درصد، پتاسیم هیدروکسید و روغن آواکادو پرشده با روغن آفتابگردان و سویا تحت برندهای معتبر و خارجی که کاربرد خوراکی و شیمیایی دارند از محصولات این کارگاه غیرمجاز می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره یادآور شد: با توجه به فعالیت انبوه این کارگاه غیرمجاز، تعداد و میزان کشفیات از سوی بازرسان اتاق اصناف در حال بررسی می‌باشد.

این مسئول با بیان اینکه این کارگاه غیرمجاز در گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف شهرستان ری، فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشداری کهریزک و نماینده غذا و دارو کشف شده است، یادآور شد: پس از کشف و شناسایی این واحد متخلف سایر دستگاه‌های نظارتی اعم از پلیس امنیت اقتصادی جنوب تهران، تعزیرات حکومتی، اداره صمت و پلیس اماکن شهرستان ری جهت بررسی  در محل حاضر شدند.

ستاره یادآور شد: اداره اصناف جهت مبارزه با قاچاق کالا، نظارت بهداشتی و کنترل بازار روزانه پنج تیم بازرسی به  انبارها و مراکز تولیدی اختصاص داده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی می‌کنند.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب پایتخت واقع شده است.

برچسب‌ها شهرستان ری اصناف کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری اصناف کشفیات شهرستان ری اصناف کشفیات اخبار کنکور کارگاه غیرمجاز شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این استان به دلیل عدم رعایت قوانین نظام صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمود شفیعی، اظهار داشت: 6 واحدهای صنفی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان فاقد مجوز بودند که با شناسایی و پیگیری بازرسان اتاق اصناف پلمب شد.

وی اضافه کرد: 43 واحد صنفی دیگر نیز دارای مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان بودند، اما ضوابط صنفی مثل پوشاندن مغازه را رعایت نکردند که متصدیان آنها اخطار 24 ساعته دریافت کردند تا نواقص لازم را برطرف کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوینف تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تیم‌های ثابتی برای برخورد با متخلفان تدارک دیده شده تا بر فعالیت واحدهای صنفی مثل چلوکبابی‌ها، کباب پزی‌ها، صبحانه‌سراها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشان، کافه‌ها و مراکز عرضه غذاهای گرم نظارت داشته باشند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان، موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • پلمب دو کافی‌شاپ در مشهد
  • پلمب دو کافی‌شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر فعال است
  • ۱۱۲ مرکز خدمات نوروزی و اقامتی غیرمجاز پلمب شد