Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن "هالوین" در کاخ سفید/ رویترز جشن "هالوین" در کاخ سفید/ رویترز برگزاری مانور مقابله با تروریسم در مترو دوبی/ گلف نیوز برگزاری مانور مقابله با تروریسم در مترو دوبی/ گلف نیوز جشنواره آیینی "دورگا پوجا" هندوها در احمدآباد هند/ خبرگزاری فرانسه صف شلوغ رای‌گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر نیویورک/ رویترز و خبرگزاری فرانسه صف شلوغ رای‌گیری زودهنگام در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر نیویورک/ رویترز و خبرگزاری فرانسه مرغان دریایی در سواحل دریای بالتیک در شمال آلمان/ آسوشیتدپرس برگزاری تظاهرات به مناسبت نخستین سالگرد آغاز اعتراضات ضددولتی در شهر بغداد/ رویترز پلیس یونان در شهر آتن در حال بررسی مدارک یک راننده ناقض قانون منع رفت و آمد شبانه به خاطر بحران کرونا/ آسوشیتدپرس سفر انتخاباتی ترامپ به ایالت اوهایو/ آسوشیتدپرس تظاهرات ضددولتی جنبش دموکراسی‌خواه در شهر بانکوک تایلند/ رویترز صف‌آرایی پلیس لهستان در مقابل معترضان به محدودیت‌های کرونایی در شهر ورشو/ خبرگزاری فرانسه جشن "هالوین" در کاخ سفید/ رویترز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیدنی های روز عکس روز پارسی خبر خبرگزاری فرانسه کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت

ده‌ها نفر از معترضین به ادامه جنگ در غزه که خواهان آزادی فوری اسرا هستند، امروز نیز در تل‌آویو تظاهرات کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، وای نت در خبری اعلام کرد ده‌ها نفر از تظاهر کنندگان با بستن خیابان مناخیم بگین که منتهی به مقر وزارت جنگ در تل‌آویو است خواستار آزادی اسرا شدند.

به نوشه این رسانه عبری زبان، شماری از خانواده اسرا نیز در میان تظاهر کنندگان حضور دارند و تاکید کردند بعد از آن به سوی مقر سندیکای کارگران اسرائیل (هستدروت) حرکت خواهند کرد.

پیش از این نیز 140 نفر از اعضای خانواده‌های اسرای صهیونیست موجود در غزه در نامه‌ای به رئیس هستدروت خواستار آن شدند از نفوذ و قدرت خود برای فشار جهت بازگردان اعضای خانواده آنها شدند.

از سوی دیگر یک عضو کنست در گفتگو با رادیو اف ام 103 ادعا کرد، در صورتی که مردم بدانند چه درخواست‌‌هایی در مذاکرات مطرح شده، به خود خواهند لرزید.

نتانیاهو؛ آقای شکستاز ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟ادعای دفتر نتانیاهو درباره پاسخ منفی حماس به میانجی‌هافرار از اسرائیل شدت گرفت/ سخنرانی نتانیاهو برای شهرک‌نشینان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله هوایی ناشناس به پایگاه حشد الشعبی عراق  / اسرائیل، متهم اول
  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • تظاهرات حمایتی از عملیات موشکی علیه اسرائیل
  • تظاهرات شهرک‌نشینان در تل آویو علیه کابینه نتانیاهو
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دیدنی های امروز؛ از سال نو ایزدی ها تا خرید جو بایدن
  • دیدنی های امروز؛ از سیل دوبی تا آتشفشان ایسلند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه