Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان امروز، دوشنبه وجود هرگونه ارتباط بین خط خوردن نام کشورش از لیست کشورهای حامی تروریسم آمریکا با تصمیم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، محمد حمدان دقلو، "حمیدتی" امروز در گفت‌وگوی مطبوعاتی تصریح کرد، منفعت سودان در درجه اول مطرح است و زمان آن رسیده که این کشور از انزوایی که از ۳۰ سال پیش در آن به سر می‌برد، خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته او، سودان به دستیابی به کمک‌هایی از رژیم صهیونیستی در زمینه‌های کشاورزی، اقتصاد، تکنولوژی و غیره حساب باز کرده است.

دقلو از سفر هر هیئت اسرائیلی که برای پیشبرد روابط دو جانبه به خارطوم می‌رود، استقبال کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عادی سازی روابط میان اسرائیل و سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی

جنبش حماس امروز چهارشنبه پیامی ضبط شده از «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس منتشر کرد.

روزنامه رای الیوم نوشت، محمد الضیف در این پیام مردم اردن، لبنان، مصر، الجزایر، مغرب، پاکستان، مالزی، اندونزی و تمامی نقاط جهان عرب و اسلام را مورد خطاب قرار داد و از آنها خواست تا راهپیمایی برای فلسطین را آغاز کنند و اجازه ندهند محدودیت‌ها، افتخار شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی را از آنها سلب کنند.

این دومین پیام الضیف از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت حملات ۷ اکتبر علیه رژیم صهیونیستی است؛ ۷ اکتبر، الضیف در پیامی صوتی آغاز عملیات نظامی علیه رژیم صهیونیستی موسوم به «طوفان الاقصی» را اعلام کرد.

الضیف این پیام را یک روز پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور «مروان عیسی» ۵۸ ساله، فرمانده القسام در جریان حمله دو هفته پیش در غزه منتشر کرد و از جهان عرب و اسلام خواست با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد کنند.

رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر جنگی ویرانگر را در نوار غزه به راه انداخته است که ده‌ها هزار تلفات غیرنظامی را که بیشتر آنها کودک و زن هستند، به جای گذاشته است.

منبع: ایسنا

tags # حماس سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • پیام ضبط شده فرمانده حماس پس از ادعای اسرائیل در مورد ترور مروان عیسی
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین/قرار گرفتن رئیس اطلاعات نظامی اوکراین در لیست ترور روسیه
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • اسرائیل رسما ترور مرد شماره ۳ حماس را گردن گرفت
  • مقام جهاد اسلامی: قطعنامه شورای امنیت نشان دهنده انزوای اسرائیل در جهان است
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در ترور یک فرمانده حماس
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم
  • رژیم صهیونیستی رسما ترور مروان عیسی را تایید کرد