Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا،  در پی تبدیل شدن یک خانه متعلق به پیرمردی معروف به درویش در منطقه کفیشه به پاتوقی برای مواد‌فروشان، سارقان و زنان آسیب‌پذیر اجتماعی که این موضوع باعث نگرانی‌ اهالی منطقه کفیشه شده بود.

در همین راستا ساعت 4صبح سه شنبه مأمورین تجسس کلانتری 13قدس پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد پاتوق افراد خلافکار شدند متهمین که در حال مصرف مواد مخدر بودند به محض دیدن مأمورین از قصد فرار از محل را داشتند که با شلیک پلیس 5فرد سابقه دار در این محل دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صاحب این خانه مخوف که پیرمردی بیمار است در گفتگو باخبرنگار رکنا گفت:  چند سالی است که بیمار هستم اما هیچکدام از همسایگانم تا کنون به من کمک نکرده اند و برخی روزها گرسنه می ماندم تا اینکه این افراد سابقه دار با من دوست شدند و خانه ام را محل پاتوق افراد خلافکار کردم چون آنها خیلی هوای مرا داشتند.

گفتنی است این پیرمرد مدرک فوق لیسانس دارد و کارمند شرکت پالایش نفت بود اما به دلیل خوش گذرانی هایش در دوران جوانی در کشورهای مختلف شغلش را از دست داده بود و سال هاست که تنهاست و بدون شغل زندگی می کند.

 در پایان متهمین دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند با پلمب این خانه‌ برای چند ساکنان این محله‌ روی آرامش می بینند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: رکنا مواد مخدر فرار کارمند اخبار حوادث مواد آبادان دستگیر حوادث آبادان پلیس آبادان شبانه اخبار خوزستان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس جوان کرونا تهران ساعت فیلم تلگرام پلیس آسیب دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

اوسمار ویه را برای این دیدار خارج از خانه بار دیگر امیررضا رفیعی را در غیاب علیرضا بیرانوند که مصدوم است در چارچوب دروازه سرخپوشان قرار داد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تصمیم گرفت کمترین تغییر را در ترکیب تیمی که برای ماندن در کورس قهرمانی چیزی جز سه امتیاز این دیدار خارج از خانه نمی‌خواهد ایجاد کند. از این رو نفرات زیر را برای شروع بازی در نظر گرفت:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 6082067

دیگر خبرها

  • کافه‌نشینی، از ازل تا ابد
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • حمله افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز
  • فیلم/ یورش وحشیانه پلیس صهیونیست‌ها به یک مرکز یهودی در قدس