Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@04:22:52 GMT

۲۶۰ سکه قدیمی در شهرری کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۸۳۷

۲۶۰ سکه قدیمی در شهرری کشف شد

گروه استان ها_ دادستان شهرستان ری از کشف ۲۶۰ عدد سکه قدیمی در حین حفاری قبور در آستان شیخ صدوق (ره) خبر داد. - اخبار استانها -

غلامرضا نوفرستی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در ری با اشاره به کشف سکه های قدیمی در آستان شیخ صدوق(ره) اظهار داشت: در روز 20 شهریور ماه سال جاری دو نفر از متصدیان مشغول در آستان شیخ صدوق حین حفاری یکی از قبور به کوزه سکه های قدیمی دست پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر یک نفر با تحویل130 سکه به آستان شیخ صدوق (ره) پرده از این راز برداشته و عنوان کرده که پس از کشف سکه ها هر دو نفر تصمیم بر پنهان سازی موضوع گرفته و سکه ها را میان خود تقسیم کردند.

اشیای عتیقه مربوط به دوره اشکانیان در شرق استان گیلان کشف شدقاچاقچی اشیاء عتیقه در استان البرز دستگیر شدکشف اشیاء عتیقه دوران صفویه در هرمزگان / قاچاقچیان قصد انتقال اشیاء گرانبها را داشتند

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: بنا بر اظهارات این شخص نیمی از سکه ها نزد شخص دیگری است لذا جستجوهای برای یافتن باقی این کشفیات و شخص متواری ادامه دارد.

نوفرستی با اشاره به لزوم و ود کارشناسان به این موضوع تاکید کرد: هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان دقیق، جنس و قدمت سکه ها به دست نیامده و نیاز به کارشناسی بیشتر در این زمینه وجود دارد.


انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان شیخ صدوق سکه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این آستان از بین فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های محدود، به شرط داشتن شرایط لازم برای گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه (دوره اعزام ۰۱/۰۶/۱۴۰۳)، سرباز امریه می‌گیرد.    علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط به وبگاه khedmat.razavi.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • جشن شکرانه تحقق وعده صادق در قبله تهران + فیلم
  • تجمع مردم شهرری در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم
  • دولت موضوع تقسیم استان تهران را با مطالعه دقیق‌تر و همه جانبه‌تر دنبال کند
  • پیشنهاد نامگذاری پل جدیدالاحداث به نام یکی از شهدای مدافع حرم ری
  • پیشنهاد خاص عضو شورای شهر برای نامگذاری یک پل | شربیانی : ترافیک محدوده بهشت زهرا(س) کم خواهد شد
  • کشف بیش از ۵۹ تن مواد پتروشیمی قاچاق در شهرری