Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@02:16:24 GMT

کشف ۳۲ تن روغن نباتی احتکار شده در بابل

تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۶۸۸۷۹

کشف ۳۲ تن روغن نباتی احتکار شده در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: با همکاری دادستانی، انتظامی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اداره صمت ابنار احتکار ۳۲ تن روغن نباتی در بابل کشف و ضبط شد.

وی افزود: با توجه به این شرایط خاص حاکم در بازار که روغن‌های مصرفی کمیاب شده است با حضور در صحنه دستور توزیع روغن‌های احتکار شده مکشوفه را صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان بابل با اشاره به اینکه مقرر شد روغن‌های کشف شده طبق نرخ دولتی به اتحادیه‌ها تحویل داده شود، گفت: بامتهم  ضمن تشکیل پرونده قضایی مطابق قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۰/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دادستان بابل احتکار روغن نباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج تقلبی در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ علی داداش تبار گفت: در راستای مقابله با کالا‌های تقلبی و کلاهبرداری در ارزاق عمومی مورد نیاز مردم، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با اشرافیت اطلاعاتی از وجود محل تهیه و توزیع برنج‌های تقلبی در سطح شهرستان بابل مطلع شدند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالا‌ها را در یک انبار شناسایی و با هماهنگی قضائی و همکاری بازرسان جهاد کشاورزی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی بابل گفت: ماموران در بازرسی انجام شده یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم برنج خارجی نامرغوب با برنج‌های مرغوب ایرانی تخلیط گردیده بود را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به دستگیری یک نفر متهم و معرفی وی به مرجع قضایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از سوء استفاده از اقلام مورد نیاز توسط سودجویان، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجاری در استان بابل عراق
  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • پاکبان مشهدی که نوازندگی دوتار را با قوطی روغن نباتی شروع کرد
  • قصه آدم‌هایی که برای عزت ایران می‌کوشند
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت
  • کشف برنج تقلبی در بابل
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است
  • رژه نیروهای مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است