Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام از جمله شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

یادی از بازیگر جوان مرحوم علی طباطبایی/ تبریک تولد بازیگر معروف سر ضبط سریال/ درخواست هدیه تهرانی برای نجات شامپانزه معروف

علی کریمی بازیکن تیم سپاهان تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد نوشت:

"هیچ وقت ادمهارو با انتظار امتحان نکنید.
چون انتظار ادمهارو عوض میکند!"

شجاع خلیل زاده با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از تیم پرسپولیس خداحافظی کرد و نوشت:

"بنام خدای پرسپولیس

نوشتن نامه خداحافظی سخت‌ترین کاری است که می‌شود با عشق همه دوران زندگی انجام داد. خداحافظی نمی‌کنم بلکه قصد دارم از شما هواداران تشکر کنم که در این سال‌ها همیشه و همواره از من حمایت کردید و بدون اغراق باید بگویم که هرچه دارم از شماست. حمایت‌های شما باعث شد تبدیل به شجاع‌خلیل‌زاده‌ای بشوم که الان هستم.

من هم در این سال‌ها هیچ‌گاه برای پرسپولیس که عشق همیشگی من بوده و هست کم نگذاشتم و با وجود مصدومیت‌های زیاد با همه توان وارد زمین شدم تا بتوانم ذره‌ای از محبت‌های شما هواداران را جبران کنم؛ چون خوشحالی شما هواداران خوشحالی من هم بوده و هست.

حالا که دست تقدیر باعث شده راه ما برای مدتی از هم جدا شود باید تشکر کنم؛ تشکر کنم از شما هوادارانی که به واقع مالک حقیقی و معنوی پرسپولیس هستید و حمایت خود را از من دریغ نکردید. تشکر می‌کنم از آقای برانکو که به من اعتماد کرد و من را به آرزوی دیرینه‌ام رساند تا بتوانم پیراهن سرخ پرسپولیس را با افتخار به تن کنم. همچنین از آقای کالدرون قدردانی می‌کنم که با همه فراز و نشیب‌ها سعی کردم مهره موثری برایش در تیم باشم. از آقای گل‌محمدی هم قدردانی می‌کنم که به من اعتماد داشت و من هم تلاش کردم پاسخ اعتماد او را با درخشش در زمین بدهم.

در این مدت حواشی زیادی مطرح شد، اما خود شما بهترین شاهد هستید که قصد پاسخگویی به هیچ حرفی ندارم تا مبادا خدای نکرده آرامش پرسپولیس به هم بخورد. هیچگاه هم قصد پاسخگویی به همه عزیزان و بزرگتر‌ها را ندارم.

در این چند سال با همه وجود بازی کردم، اما خود شما هم متوجه هستید که اتفاقاتی رخ داد که باعث شد مسیر ماز پرسپولیس جدا شود. هرچه که بود سکوت کردم و همه حرف‌ها را روی سرم گذاشتم، اما بدانید که هیچگاه دنبال حاشیه برای پرسپولیس کبیر نبوده و نیستم.

الان هم قصد صحبت و پاسخگویی به خیلی از مسائل را ندارم و فقط خواستم تا با شما هواداران برای مدتی خداحافظی کنم. آرزوی دیرینه من موفقیت پرسپولیس در همه میادین است چرا که هر چه داریم از پرسپولیس بوده و هست.

باشد که باشید و باشم..."

شجاع خلیل زاده بازیکن فوتبال ایرانی با انتشار تصویری از وردش به تیم الریان خبر داد.

محمد انصاری بازیکن تیم پرسپولیس تصویری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

"﷽

آن ساعتی خوش است که مستانه بگذرد
یعنی به زیر مِنّت پیمانه بگذرد

روزیِ ما به دست کریمان آشناست
کفر است پای سفرۀ بیگانه بگذرد

سوگند می‌خوریم که ما گنج می‌شویم
یک شب اگر که شاه ز ویرانه بگذرد

خدمتگذار اهل خرابات اگر شدی
ایام نوکری تو شاهانه بگذرد

ما عقل خویش را سر عشق تو باختیم
بگذار عمرمان همه دیوانه بگذرد

دور از نگاه کعبه تو را می‌کند طواف
کافی است از کنار تو پروانه بگذرد

این روزگار می‌گذرد خوب یا که بد
بهتر که عمر ما درِ این خانه بگذرد

سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) بر شما مبارک

شاعر: علی اکبر لطیفیان"

آرش برهانی بازیکن تیم استقلال از خود در کنار هم تیمی‌هایش بارگذاری کرد.

فرهاد مجیدی بازیکن معروف و قدیمی تیم استقلال تصویری از خود در کنار علی دایی منتشر کرد.

وحید امیری بازیکن خرم آبادی با انتشار تصویری در کنار علی رضا بیرانوند از دلتنگیش برای او خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته ورزشکاران فوتبالیست ایرانی ورزشکار ایرانی شجاع خلیل زاده شما هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند

به گزارش همشهری آنلاین به طور قطع دروازه بان دوم تیم پرسپولیس در این فصل است و پرسپولیس نه تنها دروازه بان دیگری نگرفت، بلکه در سه بازی او را به میدان فرستاد و نتیجه مثبتی گرفت.

درباره این فوتبالیست جوان قزوینی باید گفت او چند بار در هفته با اتومبیل خود در جاده تهران به قزوین تردد می کند. مسیری حدود ۴۰۰ کیلومتری (رفت و برگشت) که بیشتر از ۵ ساعت وقت او را برای رفت و برگشت به تهران می گیرد. این مسیر ضمن ایجاد خستگی مفرط برای یک فوتبالیست جوان، بسیار هم خطرناک است و می تواند خدای ناکرده منجر به تصادف شود که البته امیدواریم این جوان همیشه سلامت بماند.

به هر حال باشگاه پرسپولیس باید فکری برای اسکان این بازیکن جوان کند و به یاد داشته باشد که با این همه تشکیلات عریض و طویل حرفه ای در فوتبال ایران و پول هایی که رد و بدل می شود، عدم رسیدگی به این مشکل به جایگاه و اعتبار باشگاه پرسپولیس خدشه وارد می آورد.

کد خبر 845335 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • شجاع خلیل‌ زاده: چه بگویم؟ فقط شرمنده هواداران تراکتور هستم / فیلم
  • (تصاویر) حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد