Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اعلام چندین مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی و در چند عملیات مختلف ۶ کلاهبردار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۳۰ حلقه لاستیک خودرو در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با دستگیری ۲ قاچاقچی ۳۰ حلقه لاستیک خودرو به ارزش ۱۸۰ میلیون ریال در بجنورد کشف و ضبط شد.  
سرهنگ محمد غلامی اعلام کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان پس از اطلاع از وجود یک انبار غیرمجاز در شهر بجنورد، با بازرسی از محل مورد نظر ۳۰ حلقه لاستیک قاچاق کشف و ضبط کرده و ۲ نفر قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

کشف و ضبط یک قبضه سلاح تک لول در قرخود

به گزارش روابط عمومی یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی یک قبضه سلاح تک لول غیرمجاز و تعدادی فشنگ توسط یگان حفاظت محیط زیست منطقه حفاظت شده قرخود کشف و ضبط شد.

درخشش فیلم ساز اسفراینی در شانزدهمین جشنواره بین المللی

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: فیلم کوتاه مسافر ساخته فیلمساز اسفراینی در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مقام سوم را از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، رضا ارغیانی گفت: فیلم کوتاه «مسافر» به کارگردانی مرتضی صفامنصوری،  که از نقش آفرینی بازیگران بومی بهره برده و در اطراف اسفراین فیلمبرداری شده بود، توانست در جشنواره مذکور که در یاسوج برگزار شد، کسب افتخار کند.

صفامنصوری، دانش آموخته سینما و از فیلمسازان و عکاسان مطرح اسفراین و خراسان شمالی است.  

برچسب‌ها بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خراسان شمالی بجنورد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی خراسان شمالی اخبار کنکور خراسان شمالی کشف و ضبط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد

ابوالفضل محبان ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار جام جم، از حادثه واژگونی خودروی پراید در کیلومتر 45 محور  شیروان به بجنورد - بعد از شهر حصار گرمخان در ساعت 22:35  شب گذشته خبر داد و افزود : بلافاصله 2 تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات سیساب هلال احمر شهرستان شیروان به محل حادثه اعزام شدند . محبان در ادامه گفت : متاسفانه بر اثر این حادثه 1 نفر راننده پراید در دم جان باخته که پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان بوسیله ست نجات هیدرولیک رهاسازی و تحویل عوامل قضایی گردید./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • برگزاری اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان‌ شمالی+فیلم
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دومین مرکز انتقال خون بجنورد افتتاح می‌شود