Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در اظهاراتی مواضع اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه و حمایت او از انتشار کاریکاتورهای موهن علیه رسول گرامی (ص) را محکوم کرد.

به گزارش ایمنا، سرلشکر پاسدار محمد باقری در واکنش به مواضع اسلام ستیزانه رئیس جمهور فرانسه و حمایت او از انتشار کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام گفت: اظهارات ضد حقوق بشری امانوئل مکرون در حمایت از تداوم انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) که او آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم توصیف کرده است، بار دیگر ماهیت مدعیان دروغین حقوق بشری را عیان ساخت و نشان داد بر خلاف قواعد و اصول بین المللی، آنها کمترین توجهی در احترام به ادیان الهی ندارند، به‌گونه‌ای که در هیچیک از اسناد حقوقی و بین المللی نمی‌توان بهانه‌ای برای توهین به ادیان دیگر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حال جای تعجب است که دولت‌های غربی از جمله دولت فرانسه که گروه‌های تکفیری و تروریستی نظیر داعش، ساخته و پرداخته دست آنهاست و بویی از اسلام ناب محمدی نبرده‌اند، می‌خواهند اقدامات وحشیانه تروریستی را به دین رحمت، حکمت و عقلانیت، یعنی اسلام عزیز نسبت دهند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تاکید بر ناکارآمدی و شکست سیاست‌های لیبرال دموکراسی در غرب افزود: دولت فرانسه که طی دو سال گذشته به دلیل چالش‌های داخلی اعمال سیاست‌های تبعیض آمیز در پایین‌ترین سطح مقبولیت قرار داشته و همچنان با جنبش‌های اعتراضی ملت خود دست و پنجه نرم می‌کند، این بار برای سرپوش نهادن بر ناکارآمدی خود، در تدارک لایحه‌ای برای محدود کردن فعالیت مسلمانان در این کشور است تا به زعم خود با افراط‌گرایی مبارزه کند، حال آنکه این توجیه نابخردانه کمترین نسبتی با مشکلات داخلی فرانسه ندارد.

سرلشکر باقری بار دیگر ضمن محکومیت اقدام دولت و رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اعظم (ص) و محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای مسلمانان در این کشور، از نخبگان فکری و اندیشمندان جهان خواست تا ضمن توصیه به حاکمان و دولتمردان فرانسه (که پشت ماسک‌های سیاسی، آشکارا به نقض حقوق بشر و حقوق شهروندی و توهین به ادیان الهی می‌پردازند) از آنها بخواهند این بازی خطرناک را کنار بگذارند و بیش از این با عواطف، علایق و احساسات دینی ملت‌ها، به خصوص بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان بازی نکنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 451902

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر باقری فرانسه توهین به پیامبر اسلام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کاریکاتور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش تسنیم، داوود منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد، گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر حجازی در مهاباد
  • کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • مخالفت وهابیت با همه مسلمانان است نه تنها تشیع/ چرا بن‌باز به مدینه نرفت
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر