Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست مدیریت ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات پرس سینه قدرتی انتخابی تیم منطقه آزاد قشم زیر نظر هیات پرورش اندام و بدنسازی این منطقه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم؛ جلیل حقگویان روز دوشنبه با اعلام این مطلب افزود: این مسابقات در 9 دسته وزنی بین شش باشگاه فعال در این منطقه برگزار شد و در پایان تیم باشگاه ستارگان قشم با کسب 47 امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تیم های باشگاه میران با 46 امتیاز و باشگاه رکورد با 36 امتیاز به مقام های دوم و سوم این مسابقات دست یافتند از نحوه برگزاری و کیفیت این مسابقات اظهار رضایت کرد و افزود: هیات بدن سازی و پرورش اندام منطقه آزاد قشم با فراهم ساختن شرایط و فضای مناسب و بکارگیری شش نفر از داوران زبده این رشته به خوبی این دوره از مسابقات را مدیریت و برگزار کرد.
حق گویان نفرات اول اوزان نه گانه این مسابقات را به این شرح اعلام کرد: در وزن 60کیلوگرم هارون ناصرنیا از باشگاه گلد رمکان، وزن 67 کیلو و 500گرم امامی از باشگاه رهپویان، وزن 75 کیلوگرم جلیل محمدی ازباشگاه رکورد، وزن 82 کیلو و 500گرم احمد جمالی ازباشگاه کلاسیک درگهان، وزن 90 کیلوگرم سلیمان رزاقی ازباشگاه ستارگان، وزن 100 کیلوگرم مرتضی فدایی، وزن 110کیلوگرم شاهرخ عرفانیان ازباشگاه ستارگان، وزن 125 کیلوگرم اسماعیل کبابی ازباشگاه میران و وزن بعلاوه 125کیلوگرم کامیار بهروز نیا ازباشگاه رکورد.
گفتنی است داوری این دوره از مسابقات پرس سینه قدرتی انتخابی تیم منطقه آزاد قشم که زیر نظر هیات بدن سازی و پرورش اندام این منطقه با شرکت شش باشگاه گلد رمکان، میران، رهپویان، ستارگان، رکورد و کلاسیک درگهان برگزار شد، آقایان حمید ابطحی، محسن صدری، صابر کاظمی، شاهرخ عرفانیان، مسعود موسوی و عبدالرضا غریبی برعهده داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه آزاد قشم برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۶۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده بزرگسالان در حالی به پایان رسید که شیر مردان مازندرانی با کسب ۱ مدال طلا و ۴ برنز، نایب قهرمان این پیکار‌ها شدند.

محمدرضا غفوری ورکی در وزن ۵۵- کیلو برای تیم مازندران مدال طلا گرفت.

مدال برنز‌های تیم مازندران را هم امیرحسین رمضان زاده و شاهرخ نجفی در وزن ۵۵- کیلو، نوید رنجبر ورندی در وزن ۶۷- کیلو و حامد اکبری در وزن ۷۵- کیلو به دست آوردند.

این مسابقات در اوزان ۵۵-، ۶۰-، ۶۷-،   ۷۵-، ۸۴- و ۸۴+ کیلو و به میزبانی همدان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • مسابقات منطقه‌ای کشتی باچوخه در جوین خراسان رضوی برگزار شد
  • مسابقات منطقه‌ ای کشتی باچوخه در جوین برگزار شد
  • حذف کامران قاسم‌پور از المپیک/ کسب ۲سهمیه کشتی آزاد در انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • کسب ۲سهمیه المپیکی کشتی آزاد ایران در آخرین انتخابی قاره‌ای / استانبول آخرین شانس ۵۷کیلو با سرلک
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان